Lördag

Idag har jag och Niclas gått runt på stan och julhandlat lite till. Köpte klart alla julklappar utom den till Tessan nu. Så har bara henne kvar men kommer nog inte träffa henne innan jul iaf så ska köpa så hon får den lagom tills vi träffas nästa gång iaf.

Köpte nya kläder till mig också:) En skjorta och en tröja från MQ:) Och så fick jag den sista Pirates filmen nu också, så nu har jag alla 3:D

Vet inte vad mer jag ska skriva just nu, men skriver när jag kommer på något.



2007-12-22 @ 18:39:47
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

haha.. du kommer typ inte komma på vad du ska köpa till mig :P men det är lugnt. bara jag får den tills jag fyller.:P ;)
du behöver kanske inte ens köpa nån om du inte vill eller hittar.. rita en teckning vettja ;)

2007-12-22 @ 19:26:20
URL: http://Theresemansson.blogg.se
Postat av: Emelie

Men jag gav ju massa förslag om vad du kunde köpa sötis :D

2007-12-22 @ 20:28:10
URL: http://ungmamma15.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n