Fredag=)

Ja idag har jag julhandlat med Emelie, Wilma, Tessan och Granis. Köpte julklappar till nästan alla som jag ska köpa till i år iaf.. Köpte även en Ipod Nano 8gb i svart till mig själv:D Så vet man iaf att man får något i år;)

Det var kul att vara med dom och julhandla, men det blev lite tjurigt mot slutet och då var det inte lika roligt längre.. Det värsta var väl bussresan när vi satt alla 4 med mobilerna och skickade sms till varandra istället för att prata.. Men så kan det vara ibland. Wilma är så otroligt söt men hon var lite tjurig idag när det började bli sent också, men hon somnade innan alla andra blev det så hon slapp den värsta tiden iaf.


Har ju inte skrivit något denna vecka, men det har inte funnits något att säga ändå så.. Jag har varit Berto (Beredskapstropp) vilket har varit sjukt tråkigt och vi har inte gjort mycket vettigt denna vecka, vi har haft apelsinkrig m.m i brist på annat att göra.. Vilket säger en hel del om veckan:P



2007-12-22 @ 01:21:02
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilka tjurskallar vi var(A) Nej skojja haha! Wilma är alltid söt:)

2007-12-22 @ 01:26:24
URL: http://ungmamma15.blogg.se
Postat av: Therese

japp. alltid alltid alltid söt. :D och alla ni andra också :D:D:D

2007-12-22 @ 09:42:06
URL: http://Theresemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n