Fredag

Ja och nu så var det då fredag:/ Att veckorna ska gå så fort när man är ledig:( Varför kan inte veckorna gå lika fort när man ligger inne i lumpen? Skulle vara så mycket bättre då=)

Idag ska jag åka till min mamma som bor i Nyköping, Bussen går 16:45 från City Terminalen och så är jag framme 18:05 i Nyköping=) Innan dess ska jag fixa lite hemma har jag tänkt iaf, men sen får vi se om jag orkar och hinner med det.

Ska bli kul att träffa alla syskon i helgen, om alla nu är där denna helg.. Det är sånt man aldrig kan vara 100% säker på.. Jag har 6 syskon (2 halvsystrar, 2 styvsystrar, 1 halvbror och 1 styvbror.. Men min halvbror är halvbror till alla oss andra) så det är alltid något syskon hemma i princip;) Det är kul med en stor familj då det alltid finns något att göra då=) Jag har inget emot att ha 6 småsyskon då jag endast tycker det är kul att vara med dom =)
Men alla mina syskon, min mamma och hennes sambo tycker om Therese väldigt mycket (som är min vän och även mitt ex) så dom brukar fråga när hon kommer och hälsar på nästa gång. Tror jag ska ta och fråga om hon ska med någon gång inom en snar framtid=)

Till dig som frågar vad jag heter på PA:
Ja det är inte så svårt att hitta mig om man tänker lite;) Jag heter Fisk33n på PA också så, men har nyligen skaffat den igen så har inte lagt in bilder och sånt..



2007-12-14 @ 13:36:25
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Tessan

kommer kanske med idag ju. :)

2007-12-14 @ 16:11:50
URL: http://Theresemansson.blogg.se
Postat av: ronja.

yes, ny blogg. :) nej, jag har inte tagit bort min gamla. visst, kolla du i den. http://ronjamalmros.blogg.se/ hoppas du läser min nya också. puss.

2007-12-14 @ 16:50:55
URL: http://malmrosochmalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n