Woop Woop

Har varit mycket jobb, massa fest och bloggen har hamnat i glömska. Men det går väl att rätta till om nu intresset fortfarande finns kvar, funderar på om jag ska skriva på fisk33n.blogg.no eller om jag ska skriva på min gamla fisk33n.blogg.se blogg.

Får se vilken av sidorna jag får mest läsare så får jag se vilken av dom, jag väljer att använda mig av. Jag gillar dock båda mina designer, den som är på .se kommer jag nog aldrig ta bort då jag är väldigt nöjd med den, och på .no så ska jag nog göra några finjusteringar.

Jag har även fått en ny beställning på blogg design av Mimmi igen så ska damma av photoshop lite och även kodprogrammen som legat och dammat dom senaste månaderna och se om jag kommer in i det igen och kan göra något av det hela och hoppas på att hon blir nöjd. Annars vet jag en som jag kommer att rekomendera henne att ta kontakt med för att hjälpa henne med den.

För alla er som tror att jag har en ny tjej så är svaret nej, vart har ni fått det ifrån ens? haha.

Det vankas fest i helgen här hemma får se vad det blir av det hela, har städat bort julen idag iaf så nu är julgranen och allt skräp borta iaf :D

 

Kryssning 29-30 dec
Kryssning 29-30 Dec!
Nyårsgänget!
Nyårsgänget
Nyårsdricka (resten står på balkongen!)
En del av nyårsdrickan!
Måste ju visa sig lite manlig ibland också!
Ibland försöker man vara lite manlig också!
Mycket kärlek på våra fester!
Det blir mycket kärlek på våra fester!




2011-01-07 @ 16:29:10
Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n