Tröttsamt

Nu har man glömt att skriva här på länge, mycket som hänt sen senast. Flyttade från Nynäs i December hem till min pappa igen och i februari så flyttade jag till eget igen (faktiskt samma lägenhet som var min första egna haha). Skönt att kunna börja om på nytt eller vad man ska säga :) Har dock ett evigt problem med denna sömnen, kan aldrig somna när jag borde.. Ligger och tänker och funderar på för mycket uppenbarligen.. Antagligen oroar mig för onödiga saker som i sin tur gör att man inte kan sova och dom "små problemen" blir till stora problem, vet inte riktigt hur eller vad jag ska göra åt det, är sjukt irriterande oavsett.. Nu sitter man här och klockan är 05:24 och har försökt sova sen klockan var 12.. det går bra nu.. Har kollat på film, satt på en skit serie, lyssnat på musik, legat i mörkret och tystnaden.. inget vill funka.. Jag lär vara trögstartad på jobbet imorgon, får hoppas att det inte blir "dötid" på jobbet så man blir seg och måste sparka igång sig själv flera gånger. Första dagarna när jag lämnat över Gustaf så känns det extremt tomt hemma och försöker hitta saker för att fylla upp tiden så man inte tänker på det lika mycket, samtidigt som veckorna jag har Gustaf så räcker inte tiden till för allt man vill och ska göra istället :P Kände mest för att skriva av mig lite, måste säga att denna design är jag jävligt trött på :P kanske ska ta lite av dötiden i veckan och göra några förändringar och hoppas att dom inte gjort om allt för mycket i sina egna koder så man måste finkalibrera gamla koderna för att få in nytt matrial m.m Ska försöka hålla mig lite mer aktiv och speciellt under veckorna jag har Gustaf, han har för övrigt blivit sjukt stor nu.. Tiden går på tok för fort, men då de flesta av er följer E's blogg så har ni nog hyfsat bra koll på det ändå tror jag haha.
 
 
 
Edit: Har lagt in en av mina gamla designkoder, men som jag misstänkte så kommer jag behöva finjustera den lite för att få till några av de nya funktionerna som inte fanns på den tiden (tex svar på kommentar) och även finkalibrera koden lite samt få till allt så det ser bra ut i tex mina menyer m.m :)



2014-08-04 @ 05:29:00
Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n