Sömnlös

Varför ska det vara så förbannat svårt att somna för ibland? Jag är trött, men det vill sig inte.. Har nog en del att göra med att man ligger och grubblar över allt och inget.

Men under dessa tider så ser man åtminstone vilka vänner som ställer upp även när man har det tufft, och vilka som inte riktigt finns där. Är väldigt tacksam för de riktiga vänner jag har som finns där just nu. Dock förstår jag även de vänner som vill hålla sig mer neutrala också, pga att de inte vill "välja sida" eller vad man ska säga.

Detta var ju inte riktigt min plan när jag började blogga igen, att det skulle bli så negativt och deppigt. Känns som det är något återkommande med bloggandet för min del, att det alltid händer nåt skit samtidigt.

Ska försöka rikta den in mer åt det positiva hållet och skriva mer om Gustaf istället, men ibland så vill man ju bara skriva av sig lite också :-)

Nee nu gör vi ett nytt försök att sova istället. God natt




2013-07-10 @ 04:41:17
Gustaf 0-1 År Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n