Derbydags

Nu är det dags för hockeyderby igen, men säkerheten är mångfördubblad sen senast och det ser ut att bli lugnare från läktarhåll.
Det har iofs varit värst dom matcherna som AIK haft hemma match. Vilket är synd för deras klubb som behöver all möjlig hjälp ekonomiskt och är inte i behov av såna bakslag. Jag ska jobba i baren och det är en masas förberedelser för att fixa till allt, allt som är av glas ska tas undan för att göra det säkrare. Visst det behövs men det är lite tråkigare att jobba när det blir betydligt mindre att göra.

För att prata om lite annat så har jag fått en till beställning på design som jag sitter och jobbar med för tillfället, det ska vara golfinriktat och för tillfället är jag väldigt nöjd med hur den ser ut. Jag hoppas på att slutresultatet blir bra också :)

Nej nu ska jag hoppa i säng igen och kolla lite på polisskolan tills jag somnar.



2011-01-11 @ 03:15:54
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Grym sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

Svar: Jag gör ala mina designer själv, ber dock vänner om hjälp att göra bilder ibland. som är mer skillade än mig med PS ;)
Christoffer

2011-07-19 @ 19:41:13
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n