Åh en sådan härlig dag...

Djurgården vann som bekant igår med 4-1 och det var riktigt lugnt igår. Tänk om AIKarna kunde sköta sig lika bra på sina egna hemma matcher under derbyn. Visst alla Djurgårdare har inte heller skött sig alla gånger, men majoriteten av dom som förstört har varit gnagarna tyvärr.
Det var ganska kul att jobba igår även fast jag stod på "fel" sida, för som vanligt hamnade man på aik sidan. Men alla rötäggen verkade ha annat för sig igår då det bara var trevligt folk som verkade ha kommit till matchen :)

Idag vaknade man till den hemska synen av att det snöar ute igen, så idag känner man inte riktigt för att gå ut alls :/ Men jag måste ta mig hem då mitt batteri håller på att dö i mobilen, och så är det en del att fixa med hemma.
Ska även ringa några telefonsamtal idag tänkte jag och försöka få tag på ett till jobb eller allra helst ett heltidsjobb :)

Nej ska pilla lite till på designen och fixa vad som går att fixa härifrån.



2011-01-12 @ 13:49:28
Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n