Angående mitt bloggande

Jag håller på att bygga en egen blogg med hjälp av en grundform från en av dom andra bloggklienterna som använder sig av open source. Jag är snart klar med kodningen av den nya sidan och ska sedan fixa till designen så att jag blir nöjd med den. Jag räknar med att bli klar i början av 2010 med allt, men det kan bli någon försening om jag stöter på några problem på vägen. Då det inte finns så mycket tid för annat än allt som har med julen att göra för tillfället så tar det längre tid att göra bloggen, än vad det hade gjort  i vanliga fall. Så jag kommer att skaffa en helt ny adress efteråt men kommer att skriva in min nya adress till er här när allt är klart, den adressen jag ville ha är det någon som redan hade köpt så ska kolla vad jag kan hitta för någon bra adress istället.

Jag funderar på att köra med olika sorters tävlingar sen på min nya blogg, men får se hur det blir med det sen. Det är iaf en rolig idé enligt mig själv, och ska försöka få folk att gästblogga. Så blir det lite roligare att läsa, och så tror jag att det kan hjälpa mig att få tillbaka intresset för att skriva oftare. Så slipper det bli så långa inlägg varje gång, kan bli jobbigt att läsa så långt och sen när det inte är några bilder heller så blir det kanske lite tråkigt också, så ska bli bättre med det också. Dom senaste 2 dagarna har jag och Jimmy åkt runt och kollat på massa innebandy saker, och det sluta med att han köpte två nya innebandy klubbor och en ny väska. Jag ska köpa en ny klubba till mig själv också när jag har pengar över så att det räcker till det, men jag har några klubbor som fortfarande funkar och är hela. Min favoritklubba är för kort och min andra favoritklubba tror jag inte klarar så många fler smällar innan den går av.

Nej nu får det räcka för denna gång.
Trevlig helg på er! :D



2009-12-05 @ 12:50:52
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Robert

Håll mig uppdaterad ;-)

2009-12-09 @ 11:33:54
URL: http://robertm.se
Postat av: Rut

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

Svar: yes gjort den själv :) (Sent svar men va fan :P )
Christoffer

2011-05-07 @ 01:22:19
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n