Uppdatering

Har inte uppdaterat på länge då jag har haft problem med min dator, och sen har jag inte haft sån stor blogglust under dom senaste dagarna heller. Emelie var hemma från skolan idag men vi gjorde inte så mycket för det, vi låg i sängen nästan hela morgonen enda tills vi skulle åka i princip. Jag skulle till Arbetsförmedlingen och hon åkte och hämtade Wilma samtidigt. När jag var på bussen påväg hem från Arbetsförmedlingen så ringde Niclas och undrade om jag kunde komma på engång och hjälpa honom att flytta så mycket som möjligt av hans saker till Shurgard(Ett lager, där han hyrt ett rum för att ha sina saker i under tiden han letar ny lägenhet). Så jag gick till honom och så började vi lasta bilen och vid 6 tiden så hade vi fått dit allt vi skulle ha dit. Gick snabbt och smidigt:) Då var det bara sakerna som skulle hem till mig och dit han ska bo kvar:P Så vi åkte och hämta ett släp och sen var det bara att lasta igen! Hon som körde då hade aldrig kört med släp på tidigare och det kändes ju mindre tryggt:P haha men det gick hur bra som helst, utom när hon skulle backa haha:D Hon var i buskar och lite sånt när hon backade:P Men man måste ju lära sig på något sätt;)

Resten av kvällen kommer jag bli tvungen att städa lite i mitt rum då det blev lite stökigt av all ommöblering här inne. Sen får jag väl lägga mig och sova i sängen med en film eller något. Orkar inte göra något alls idag, så blir framför datorn eller tvn;) Saknar Emelie just nu, känns tomt när man är van vid att ha någon att vara med hela tiden. Men man kan ju som sagt inte vara med varandra varje dag året runt. Då blir man för lätt irriterade på varandra, men det funkar bra för oss ändå just nu:) Och allt känns underbart när vi är med varandra, även fast vi kanske inte gör så mycket varje gång:) Det är så mysigt att ha henne vid sin sida när man sover också:)
Tråkigt att man inte får träffa Wilma denna vecka, men det kommer ju flera gånger:) Hon är så rolig varje helg och skojar och har sig jämt:D Men blir så sur om man inte gör som hon vill haha=)


Jag älskar dig Emelie!:)<3



2008-10-03 @ 20:21:47
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Få gratis kläder!

2008-10-04 @ 13:21:22
URL: http://gratisochgott.blogg.se/
Postat av: Få gratis kläder!

2008-10-04 @ 13:21:48
URL: http://gratisochgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n