Uppdatering

Har inte haft tillgång till dator på några dagar nu och har därför inte kunnat uppdatera, har inte hänt så mycket utöver det vanliga. Jag har iaf varit en del med Tessan denna veckan, vi har gått runt på stan och i globen och mest pratat och hon passat på att kolla på nya skor. Träffade även Alex i veckan, vilket var kul då jag inte sett honom sen i sommras någongång:) Han var glad som alltid och skojade på om det mesta, var kul att träffa honom igen som sagt:)
Har inte gjort så mycket mer som är värt att nämna här i bloggen iaf. Har varit med Emelie lite vissa dagar också men vi har inte heller gjort något speciellt, kolla på film, tv och gått på stan lite har vi hunnit iaf på den tiden vi varit med varandra denna veckan.

Vill att ni som brytt er och hjälpt dom senaste dagarna ska veta att jag är oerhört tacksam för det, och jag kommer aldrig glömma det. Så är det något ni vill ha hjälp med är det bara att fråga så gör jag så gott jag kan för att hjälpa.


Hittade en video jag gjorde till Emelie för ganska länge sen som jag tänkte att jag kunde lägga upp. :) (Första filmen jag någonsin gjort men ändå;))



2008-10-25 @ 01:34:57
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

Gullig video :)

2008-10-25 @ 13:39:58
URL: http://lilleplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n