Torsdag

Somnade i hyfsad tid igår iaf, jag somnade vid typ 12(kollade på film på datorn innan) och direkt efter filmen så somnade jag. Har sovit konstigt, vaknade först strax efter 8 och fick typ panik av någon anledning(vet inte varför själv, kan vara något jag drömt precis innan eller något) sen somnade jag om och vaknade vid 10 igen och samma sak hände engång till. Sen vaknade jag vid 1 och nu är jag ganska utvilad iaf, var skönt att sova sålänge som det blev då jag sovit dåligt i veckan. Imorgon ska jag på möte på arbetsförmedlingen också med min handledare, senast jag skulle vara på möte med henne var jag sjuk så fick min nya tid imorgon istället. Sen på måndag ska jag på arbetssökarkursen och till soc för att lämna in massa papper och sånt. Har inga planer för den här dagen ännu, men tänkte tvätta då min tvätthög blivit ganska stor och tänkte passa på att städa lite också i mitt rum. Och söka några jobb då jag är trött på att bara gå hemma, tiden går så sakta och man saknar massa saker mer än vad man skulle göra annars. Tror att det är en av anledningarna till min dåliga sömn på sistonde, eller jag hoppas ju på det iaf.

Saknar min familj i nyköping, saknar Emelie och Wilma. Och har faktiskt även börjat sakna en person jag aldrig trodde jag skulle sakna att kunna prata med.(Tror du vet vem du är, men kanske inte tror på detta heller:P)





2008-10-16 @ 15:08:17
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sm

Det är mig du saknar givetvis :D

2008-10-16 @ 17:37:29
URL: http://soffsoff.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det är jobbigt när man inte kan sova ordentligt! Hoppas att dagen har varit bra i alla fall! :)

2008-10-16 @ 18:12:04
URL: http://sandrasodergren.blogg.se/
Postat av: Darkanna

oohh saknar du mig, saknar du mig:D vi sågs för... hmm... typ sju år sedan? mwah, nej jag menar. det var sju år sen vi avr tillsammans, men setts har man ju gjort:))))))

2008-10-16 @ 21:50:34
URL: http://darkanna.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

U P P D A T E R A ! !

2008-10-18 @ 16:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n