Tisdag

Vi försökte kolla på Armageddon igår men båda var hur trötta som helst och vi somnade efter ungefär halva filmen(Hon påstår att hon aldrig har sett den, och jag som tycker den är hur bra som helst har inget emot att se den flera gånger.) Har lite serier att titta på idag också har nämligen missat senaste avsnitten av några serier dom senaste dagarna, så måste ju komma ikapp igen;)
Emelie åkte nyss in till stan på möte och nu är jag själv här och ska väl kolla på tv eller något om ett tag, tänkte även passa på att lägga in lite bilder från min mobil nu då det var ett tag sen ajg la in bilder här på bloggen och nya bilder på bilddagboken också.
Veckorna går väldigt fort nu för tiden, och det känns som att man inte hinner med så mycket. Får se vad som händer idag då inget är planerat ännu, brukar aldrig planera något då jag är bra på att glömma saker. Så bättre att ta det som det kommer helt enkelt:P




2008-10-28 @ 14:19:44
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du har då inget annat att prata om än Emelie.. fattar att hon tröttnar..



Toffel

2008-10-29 @ 18:19:46
Postat av: sm

Fjortisboy !

2008-11-07 @ 14:27:04
URL: http://soffsoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n