Tisdag

Är sjukt trött idag, men får skylla mig själv. Väntade på att nya prison break avsnittet skulle komma ut inatt, när jag väl hade fått hem det så somnade jag dock haha, så jag har inte hunnit se det ännu. Ska nog kolla på det ikväll om jag inte hittar på något annat:) Mitt nya bankkort har inte kommit än och har snart gått 1 vecka, när jag var där sa dom att jag skulle få det innan den veckan var slut. Men sen kan det ju dessutom ha kommit, har märkt att min pappa inte ger mig all min post som kommer alla dagar om jag inte hämtar det själv. Då jag hittat vissa brev till mig i hans rum när jag letat efter andra saker som jag vet ligger där inne. Men men, inte mycket att göra åt. Han lyssnar inte när man säger saker till honom iaf, aldrig gjort och kommer säkerligen aldrig att göra det heller.

Ska nog hoppa in i duschen snart tror jag, känner att det skulle vara skönt med en dusch just nu också. Efter det ska jag åka in och möta Emelie, då hon behövde sina idrottskläder som hon hade glömt här förra veckan. Sen får vi se vad jag hittar på för något efter det helt enkelt.

Har märkt att vissa av er typ klagar på att jag skriver massa om Emelie och att hela bloggen handlar om henne, det är för att det är det enda jag tycker det är värt att skriva om. Då jag tycker att resterande delar av mitt liv är antingen för personligt, tråkigt eller saker jag inte vill skriva om bara. Eftersom detta inte är en anonym blogg och Emelie inte är så anonym heller så har jag valt att skriva väldigt mycket om henne istället för allt annat.



2008-10-21 @ 14:46:00
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv på mer om henne, inget fel me de ^^ i like it

2008-10-21 @ 15:25:41
Postat av: toffel toffelsson

Herregud, värre toffel än dig får man fan leta efter.

2008-10-21 @ 15:51:15
Postat av: hanna

Sjukt snygg blogg:)

2008-10-21 @ 17:07:16
URL: http://sprize.blogg.se/hannas/
Postat av: jennie

Jag tycker de e kul att du skriver om henne, det visar ju bara att hon betyder otroligt mycket för dej :) fortsätt med det!

2008-10-21 @ 18:52:02
Postat av: Angelica Norman

Klart du får skylla dig själv. Vems fel skulle det annars vara? Öhm

2008-10-21 @ 18:59:08
URL: http://anjelique.blogg.se/
Postat av: Ida

grejen är inte att din blogg bara handlar om henne, utan att ditt liv endast verkar handla om henne.

2008-10-21 @ 19:49:10
Postat av: Emmelie

Hade du velat att nån skulle ge upp hela sitt liv för dig?

2008-10-23 @ 13:00:34
Postat av: Ems

Äh skit i deras idiotiska kommentarer, din blogg och du skriver vad du vill, det ska ju komma från hjärtat =).. Tycker det är väldigt gulligt att en kille kan skriva så mycket fint om sin flickvän, inte många killar som gör det, och de bör man uppmuntra och inte ifrågasätta.



Ha det så bra



kram

2008-10-23 @ 17:40:39
URL: http://emelieeditlinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n