Tisdag

Idag har jag varit vaken hela dagen men inte fort ett skit gjort, humöret har väl inte varit det bästa under dagen heller. Go figure:/
Aja men det är ju bra med mig nu, har inte orkat vara med någon idag heller så har varit båda skönt och bra att få vara för mig själv en dag som denna. Så är jag på bättre humör imorgon också vilket är bra, ska träffa Tessan i stan imorgon när hon slutat skolan sen skulle vi ta och hitta på något:) Blir förhoppningsvis roligt, men brukar inte ha så tråkigt när vi träffas:)

Har pratat en hel del med henne på msn idag också, brukar dock inte hända så ofta. Men är skönt att ha någon man vet att man alltid kan prata med om det behövs och om man bara vill prata skit:) Så jag har ju inte så mycket att skriva om min dag idag. La upp en låt i mitt förra inlägg, det är faktiskt en av mina favoritlåtar, men efter att man har lyssnat på den ett par gånger på en dag så börjar man bli lite små trött på den för stunden haha. Men efter någon timme och ibland dag så brukar den gå att lyssna på, den har även bra text så därför skrev jag ut den för dom som inte hänger med och vill veta vad dom säger lite mer exakt:)


Saknar mina syskon och familj i Nyköping, måste åka och träffa dom snart.
(Bild på en av mina systrar)




2008-10-14 @ 21:49:31
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

:) hoppas vi gör nåt kul i morgon, förhoppningsvis blir det väl det. saknar faktiskt också alla i nyköping. kanske ska åka och hälsa på nångång? om dom nu vill det också. :P

2008-10-14 @ 21:57:24
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

saknar du nånsin tessan något? jag menar.. ni var ju tillsammans så länge och så, och ni var ju trots allt förlovade. finns det inte någon gnista kvar nånstans? :)

2008-10-14 @ 22:30:36
Postat av: Malin

Är det strul mellan dig och Emelie igen? du har verkat lite nere det sista, men jag kanske har fel..

kram

2008-10-15 @ 11:12:46
Postat av: S

Stämmer inte mellan dig och Emelie verkar det som..

2008-10-17 @ 09:54:34
URL: http://metrobloggen.se/ungblivandebrud
Postat av: Petra

Är det slut mellan dej och emelie? Hoppas inte det ni är så söta tillsammans , men vem vet det kanske bara är jag som har fel !?

2008-10-18 @ 01:10:53
URL: http://petrajonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n