Tisdag

Håll i er tredje inlägget idag kommer här:O Hoppas ni inte får någon chock av att jag uppdaterar så mycket nu bara;)

Idag tänkte jag åka in och överraska Emelie genom att möta henne vid hennes skola, men när jag satt och kollade vilken buss jag skulle ta för att vara där ett tag innan 5 så fick jag veta att hon fick sluta 2 timmar för tidigt och då gick dom planerna i lås, men då blev jag ju tvungen att avslöja lite och se till så hon inte åkte hem utan mötte mig i slussen istället så kunde vi gå på stan lite. Och så kunde jag bjuda henne på fika (blev mat istället då hon var hungrig, och sen tog vi en glass innan vi skulle åka hem.)

Vi gick runt på Åhléns och Gallerian lite och passade även på att gå in på apoteket och hämta ut nya piller till Emelie när vi ändå var där.  Jag tyckte att tiden med henne idag var jätte mysig och trevlig:) Det var kul att göra något annat än att bara vara hemma och inte göra något speciellt, vilket oftast slutar med att en av oss eller båda sitter vid varsin dator och inte gör så mycket tillsammans innan vi ska sova. Så var super skönt att bara vara vi och inte tänka på andra eller annat just då:) Hoppas att vi gör sånt lite mera nu igen, som vi gjorde ett tag i sommras:)  Hoppas iaf att hon tyckte det var minst lika kul att göra något sånt som jag och vill göra det oftare:) Kan vara bra för förhållandet att göra lite sånt också ibland och inte göra samma saker varje dag. Och sen att hon är hos sin mamma idag kan också vara bra så man kan sakna varandra lite också(Eller ja jag saknar henne massor när jag inte är med henne men ändå). Och det är också bara bra för förhållandet:) Även "vuxna" förhållanden mår bra av lite tid ifrån varandra ibland, vilket dom flesta får när båda har jobb och inte kan träffas varje dag då pga arbete. Och såna saker. All tid med Emelie är som sagt underbar men jag ska försöka spendera mer tid med mina vänner också, så att hon inte tröttnar på mig eller likande för att vi är med varandra allt för mycket. Men har mycket kurser m.m att gå på nu under den närmsta tiden också.

Nu har jag inte så mycket mer att skriva just nu men vem vet kanske blir ett fjärde inlägg idag också?:O Men det vet man aldrig haha;)


En bild på oss från i sommras när vi var på grönan<3(Inte den bästa bilden men vi orkade inte ställa oss i den långa kön igen haha)

Morgon pigga Wallberg:P
(Ursäkta att det är bilder jag använt nyligen men har inte lagt in bilderna igen på datorn efter att jag ominstallerade den det är därför)



2008-10-07 @ 19:22:56
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mia

Tror att det r bra att du skaffar dig ett eget liv också-vid sidan om det du har med Emelie.Ni vinner på det i längden.Aldrig bra att hänga upp hela sitt liv på en människa.Hur kär man än är.

2008-10-08 @ 23:18:26
Postat av: maja

p-piller eller vad för piller på apoteket? skyddar ni er med de eller andra skydd?

2008-10-09 @ 11:51:49
Postat av: Anonym

Snubblade in här och får väl passa på att önska dig en trevlig dag. MVH

2008-10-09 @ 17:02:43
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag instämmer helt med Mia....

2008-10-10 @ 11:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n