Onsdag

Sov ganska länge idag, och har inte gjort något alls idag typ. Kollade på Armageddon igen igår kväll/natt och den är så bra men samtidigt sorglig. Kan se den hur många gånger som helst:D Åkte hem idag och kom hem typ halv 9, var inte så många hemma eller inne på msn när jag kom hem så har suttit och sorterat lite på min externa hårddisk och även tömt den på lite skit så jag har lite mer utrymme nu igen. Men den lär väl vara full om ett tag igen då jag är bra på att ladda ner typ allt jag ser haha:P

Så ikväll blir det ganska lugnt och vad som jag ska hitta på resten av veckan återstår att se:)



2008-10-29 @ 22:47:44
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar verkligen inte göra ngt om dagarna bara sova kolla film?:S

haha.

2008-10-30 @ 01:21:14
Postat av: Helena

Hoppas verkligen inte att du tar åt dig av alla kommentarer. Helt ärligt så var jag lite emot ert förhållande i början men ju mer man läser och följer er så inser man hur bra du är för emelie. Hon verkar verkligen inte tröttna, mer tvärtom och jag tycker att det är hur gulligt som helst ert förhållande. Så lycka till med allt. Ni klarar det så klart, för precis som du säger så har varje förhållande sina bra och dåliga stunder! Kram Helena

2008-10-31 @ 11:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n