Onsdag

Pga olika anledningar sov jag inte bra natten till onsdagen eller ja jag sov typ inte alls:P Men somnade till ett tag på morgonen iaf och när jag vaknade så var det dags att röra sig in mot stan för att träffa Tessan, vi gick runt på stan i några timmar och kollade på lite allt möjligt(Hon spanade dock efter kändisar överallt och försökte samtidigt smälta in bland folket:P), vi hade det ganska trevligt faktiskt. Har inte haft så roligt med henne på väldigt länge(inte för att det är roligt att gå i butiker, utan för att vi gjorde något och kunde gå runt och prata om allt möjligt), så det blev en lyckad dag. Innan vi tog pendeln från stockholm så gick vi och leta efter någonstans att fika. Jag som var sugen på skogsbärspaj tänkte bara på donken då istället för alla andra fik vi kollade på innan vi gick dit. Blev en donut också tillslut, men nästa gång får vi väl ta ett riktigt café istället:)

Fick brev från nordea på tisdagen att någon försökt handla på mitt kort så när vi var på stan så gick vi även in på Nordeas kontor så jag kunde beställa nytt kort och få mitt klippt, då jag inte har använt det kortet på typ 2 månader. Så har blivit av med dom pengarna jag hade där(hade inte så mycket där då jag hade flyttat över nästan allt till mitt andra kort) så det gjorde inte så mycket, men det känns lite dumt att ha minus på det kortet nu så ska flytta över lite pengar till det kortet också när jag får pengar igen sen.



2008-10-16 @ 15:00:33
Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n