Måndag

Åkte in till slussen och mötte Emelie där idag vid 4 tiden ungefär, hon frågade igår om jag ville gå på bio med henne och se Mirrors, men som vanligt så ångrar hon sig när man väl är påväg. Men idag var det för att filmen började så sent och hon orkade inte vara inne i stan sålänge och vänta, så vi gick och åt mat när vi väl var där. Och sen åkte vi hem till mig, hyrde en film på vägen istället. Vi hyrde Cleaner, en film jag inte hade hört något om men den lät bra på det jag läste på baksidan iaf. Och Emelie tyckte det med så det blev den, vi kollade på den direkt när vi kom hem.(Det tyckte jag verkade bäst iaf för då är det inte lika stor chans att hon somnar:P) Hon somnade till lite i mitten av filmen men jag var snabb på att upptäcka det så väckte henne på engång. Och sen höll hon sig vaken under resten av filmen:) Filmen var faktiskt väldigt bra, men den var inte så jätte svår att lista ut. Vissa saker listade jag dock inte ut rätt, så vart lite förvånad vissa gånger. Men rekommenderar den filmen till de flesta av er:)

Just nu sitter Emelie vid den andra datorn och skriver i sin blogg också och pratar med Granis i telefon för tillfället, vad vi ska hitta på efter får vi se.

Hoppas ni har haft en bra dag.


Hade tråkigt och såg att min syster hade gjort en sån här så tänkte att jag kunde testa också.
Trodde barnet skulle se roligt ut, men blev faktiskt söt:) Tror dock inte att det kommer se ut sådär men ändå haha.
Kul liten sak från MakeMeBabies.com



2008-10-13 @ 19:24:07
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emelie

Bli medlem här:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=42306

2008-10-13 @ 23:15:38
URL: http://emwlan.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hejsan! trevlig blogg du har =) Men tänkte fråga, jag har också försökt göra en sån där bild på makemebabies.com men jag förstår inte hur man gör, var man ska klicka :o du kanske vet? :)

2008-10-14 @ 12:17:19
URL: http://camilladavidsson.blogg.se/
Postat av: Anna

men.. min dotter och min pojkväns dotter blev precis likadan, förutom att hon log :P

2008-10-16 @ 22:37:02
URL: http://annine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n