Lördag

Denna dagen har inte varit så lyckad för min del, det enda jag tycker är kul med hela dagen som vi gjort är när vi var hemma hos mig i någon timme. Den tiden med Emelie var underbar och så vill jag att vår tid ska vara tillsammans exakt hela tiden, det var samma sak igår kväll. Så senaste 2 dagarna med Emelie har varit hur bra som helst, men vi har ändå lite mer saker att prata om.
Flera som frågar och påstår att det inte är bra mellan oss på senaste tiden har jag sett, kan säga så mycket som att vi har det inte helt felfritt just nu. Men mer har jag inte att säga om det just nu iaf. Alla har sina bra stunder och mindre bra i ett förhållande. Och vi är i en av de mindre bra stunderna för tillfället tyvärr. Men det finns inget jag inte skulle göra för att fixa allt mellan oss, skulle offra allt för Emelie. Och det har jag talat om för henne, och vi kan fixa detta om nu båda vill det iaf.
Men men vi får se hur allt går, får ge det lite tid helt enkelt. Jag hoppas ändå på att vi löser alla våra problem och att det blir jätte bra mellan oss igen, men båda måste vilja det tillräkligt mkt för att det ska funka.



2008-10-18 @ 18:23:16
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Tina

Fattar att du uppenbart mår dåligt över det, men avarför visa det tydligt i bloGGEN?

Att du ser detta som en ventil äe inte svårt att förstå, men när du typ är offentlig med den fattar jag inte att du vill att sä många ska förstå, att det inte är bra med dig och er nu !?

// trogen läsare.

2008-10-19 @ 02:22:47
Postat av: Christoffer

Valde att bara svara på den frågan som alla ställer hela tiden. Alla har bra och mindre bra stunder tillsammans som sagt, och jag valde att skriva det istället för att det kommer massa spekulationer som tidigare och någon får det till något mycket värre.

Valde dock att inte skriva ut allt för att det är vissa saker jag tycker är för personliga för att skriva ut just nu iaf.

2008-10-19 @ 02:44:38
URL: http://fisk33n.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hm, det är jobbigt när det blir fnurra på tråden. Jag märker hur tydligt du tycker om Emelie och vill hennes bästa, och det är jättebra! :)



Det jag funderat på är att du verkar finns där för varje ledig stund som Emelie har, och det är ju inte konstigt när du inte jobbar just nu. Men jag vet, av egen erfarenhet, hur viktigt det är att man faktiskt umgås med sina vänner, har egen tid och så kanske lite mindre men mycket bättre tid tillsammans med den man är tillsammans med.



Jag och min pojkvän har haft det lite jobbigt det senaste, vi har kommit på att vi nog umgås för mycket och att det kan räcka med helgerna för vår del. Självklart kanske du och Emelie kan ha helgerna, men även någon dag i veckan (så ni får lite ensamtid från Wilma, eftersom hon är hos Emelie på helgerna). Men jag tror att det är viktigt att man är ifrån varandra lite, för det verkar inte du och Emelie inte vara speciellt mycket. Det är ju normalt att det blir så, i "början" av ett förhållande, men sen är det viktigt att man ändå tar tag i det, så det inte slutar på ett tråkigt vis. :(



Aja, det är väl säkerligen inte det som erat problem handlar om. Men jag tänkte att det är ju alltid bra att försöka förändra små saker, som kanske leder till bättre större saker, så ja, mitt tips är väl helt enkelt att umgås mindre och på så vis uppskatta tiden tillsammans mycket bättre. :)



Hoppas ni löser era problem i varje fall. :)

2008-10-19 @ 12:00:22
URL: http://stillwaters.blogg.se/
Postat av: Humlan

Nej men en dans är det definitivt och det krävs ständig övning för att dansa den bra tillsammans. Jag tycker dessutom att det är bra att du är ärlig på bloggen, det är väl inget att dölja eller skämmas för. En liten lågperiod, herregud. Kör hårt!

2008-10-19 @ 22:44:33
URL: http://www.metrobloggen.se/semestersurr
Postat av: Emmelie

Jag och min pojkvän har varit tillsammans i 3år, är forlovade och allt.



Och jag kan av egen erfarenhet säga, att ibland ska man inte offr FÖR mycket. OCh absolut inte ALLT! Man behöver egentid, man kan inte bli en person. För till slut spricker allt och det resulterar bara i en massa bråk och tjaffs. Och kanske skulle det vara nått att Emelie är ensam med Wilma på helgerna? Eller i alla fall en dag av dagarna hon har Wilma, så att dom också får lite kvalitetstid. För hur det än är så kommer ju Emelie aldrig nånsin sätta dig i första rummet med tanke på att hon har Wilma. Det hoppas jag att du har förståelse för..



Men tillbaka till "ämnet".. Man lessnar alldeles för snabbt på varandra om man är med varandra hela tiden och det är inte kul. OCh om det är otrohet eller liknande med i bilden så är ett hett tips att vara ifrån varandra HELT typ en månad eller två. För då får man bekräftat för sig själv vad man verkligen vill.



Säger inte att jag är nån relations expert, men det är heta tips som jag själv har erfarenhet av..



Men hoppas det löser sig för er..

2008-10-19 @ 23:28:58
Postat av: Anonym

hej! är du intresserad av en ny blogg-design? var då med i mina utlottningar! :)

2008-10-20 @ 00:31:51
URL: http://ninnaa.blogg.se/
Postat av: Bloggrank.se

Tänkte bara tipsa om att bloggrank.se har äntligen öppnat!

2008-10-20 @ 12:14:57
URL: http://bloggrank.se
Postat av: Emma

Ni kanske inte är ämnade för varandra?

2008-10-21 @ 00:28:05
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: Lalla

Det ar formodligen det att du skulle offra ALLT som ar problemet. Jag har fatt ett intryck av att du aldrig blir arg pa henne, att nar hon skaller pa dig blir du bara ledsen och sager forlat trots att du inte gjort nagot, vad hon an vill gora sa gor du det, du har liksom inga egna krav? Jag kanske har helt fel men det ar iallafall det intryck du ger av dig sjalv i den har bloggen, och ar det sa forstar jag om hon trottnar. Hade sjalv en sadan kille efter mig en gang och det slutade med att jag blev helt galen av alla hans "jag alskar dig" och "jag gor vad du an vill", och nar jag skallde pa honom for det blev han bara ledsen och sa forlat. Hela din blogg handlar ju om Emelie, allt i ditt liv verkar kretsa runt henne, hade jag varit hon hade jag inte statt ut :s

2008-10-21 @ 13:02:19
URL: http://julialex.blogg.se/
Postat av: emelie

Tävling i bloggen om vitare tänder.

Du kan nu vinna en tandblekning på min blogg! :)

2008-10-21 @ 15:06:33
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: Mirre

Utan att mena något elakt håller jag med Lalla.Du är snäll,kanske för snäll.Det är det intrycket man får här i alla fall

2008-10-21 @ 18:54:51
Postat av: Mirre

Bra att vara snäll.Har själv varit sådan,är väl fortfarande,men lärt mig att det är inte bra alla gånger.Tyvärr....men du har ju varit arbetslös o då förstår jag att det blir så att du går och väntar på henne på dagarna.Sen har hon ju skolan och är trött när hon kommer hem.Läxor förstås.Och sen då Wilma..som alltid kommer varanummer ett.Tufft!! Hoppas i alla fall att det ordnar sig på bästa sätt för er alla.

Något jobb på g? Eller skulle du börja skolan?

2008-10-21 @ 22:43:07
Postat av: Mirre

Ett tillägg bara,du verkar vara en jättefin kille och du skriver så mycket fint om den du älskar.Sådant som vi alla vill höra.Ha en bra helg :)

2008-10-25 @ 00:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n