Helg

I Lördags åkte jag in till stan och mötte Emelie och Wilma, vi gick runt och kollade på skor m.m till Wilma men det var löningshelg så det var överdrivet mycket folk i stan och det var i princip omöjligt att komma någonstans med en barnvagn. Så efter ett litet tag gav vi upp och åkte hemmåt mot Emelie och lekte med Wilma och hade oss:) Jag har bara varit här och allt vi har gjort står ju på Emelies blogg, jag har ju då också blivit lite sjuk nu. Är väl inte så konstigt då Emelie inte är frisk och Wilma verkade blivit lite sjuk inatt men hon har mått jätte bra idag åtminstonde. Wilma ska åka hem till Granis nu för att Emelie ska på något möte imorgon men efter mötet skulle hon få Wilma igen. Så vad vi ska hitta på ikväll har jag ingen anning om, men det blir väl en myskväll för oss själva och någon film som passar att mysa till:)

Ska ladda upp lite bilder senare jag har tagit dom senaste dagarna.



2008-10-27 @ 18:42:36
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Angelica Norman

DU är besatt i emelie va? Tycker du ska försöka ägna dig åt ditt LIV ISTÄLLET HÖRREDU=)

2008-10-27 @ 19:46:09
URL: http://anjelique.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du inget bättre för dig än å sitta och dokumentera emelies dagar.... inte så hon sitter och skriver om dina dagar :P

2008-10-28 @ 13:39:04
Postat av: Anonym

Herregud! Låt han vara... det är hans blogg. Ni borde skaffa er ett liv istället. Ni är bara avundsjuka för att ingen bryr sig om er lika mycket, som han faktiskt verkar bry sig om Emelie.

2008-10-29 @ 20:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n