God Morgon

Idag är man uppe tidigare än vanligt, rentav mycket tidigare. Emelie kom hit igår efter skolan(dvs. runt 5 tiden) och hon var hur trött som helst efter skolan så när vi kom hem så la vi oss och vila ett tag så blev hon lite piggare och gladare iaf. Vi hade köpt Tacos och Chockladpudding som vi skulle äta senare på kvällen med en film, men jag kom på att jag inte hade någon ny film. Men hon lyckades hitta någon som vi inte hade sett ännu iaf, det blev The Aviator. Den är väl okej, men inte precis min favorit typ av film. Men det blev tillslut en lyckad kväll och det var mysigt. Finns inte så mycket mer att säga om det dock. Hon somnade som vanligt mitt i filmen, men jag höll på att göra det jag med då den var så sjukt lång:O Vet inte hur lång den är exakt, men den är väl nästan som Titanic skulle jag tippa på(återkommer med mer exakt tid när jag kollat upp det:P)

Har inga planer idag, så någon som har lust att hitta på något idag?:P



2008-10-10 @ 09:50:36
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

vi skulle ju kanske ses för att du ska lämna över en grej? ;) hör av dig !

2008-10-10 @ 09:56:43
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Robban

jag har tråkigt =( vi kanske kan hitta på nåt? hehe

2008-10-10 @ 11:07:58
Postat av: Christoffer

Haha synd att du bor på andra sidan sverige då robban:P

2008-10-10 @ 11:12:10
URL: http://fisk33n.blogg.se/
Postat av: Nina

Vad gott med tacos & chokladpudding :)

2008-10-12 @ 15:25:16
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n