Mår inte så bra:/

Har haft saker att göra och glömmer då bort min blogg ganska mycket, massa information att söka efter för att ta reda på vilka saker man har rätt till och inte som arbetslös. T.ex. att lumpen räknas som arbete för att få alfakassa var det inte någon som sa till mig innan man började fråga runt. Så med tankarna på sånt och sömnproblem(vet inte varför men det är så bara just nu tyvärr) så har man börjat bli lätt irriterad på onödiga saker. Som skapat en del tjaffs här hemma och även med andra den senaste veckan(Kanske lite innan också). Men allt kan inte vara en dans på rosor hela tiden, med motgångar kommer oftast framgångar om man ser på det positivt eller något sånt. Så får hoppas på att det ordspråket stämmer på något plan iaf. Även fast Emelie varit hos mig ganska mycket så är vi inte så mycket "med" varandra. Då hon har saker från skolan att göra, hon ska vara aktiv med sin blogg och såna saker. Det tar väldigt mycket av våran tid, sen är det sovdags för det mesta när allt sånt är klart. Och då brukar vi sätta på någon film som vi aldrig ser klart på iaf:P Tiden med henne är så underbart mysig:) Hoppas att hon också tycker det, och att hon inte blir allt för irriterad på mitt humör den senaste veckan.

Sen om det där ordspråket, så har det ju redan varit lite framgångsrikt för min del tidigare. För det var ju inte så lätt i början av mitt och Emelies förhållande med tanke på alla kommentarer från läsare och såna saker, men efter ett tag så gav det med sig och allt blev jätte bra mellan oss ändå. Så jag hoppas på fler liknande framgångar som denna:)

Idag ska Emelie troligtvis åka hem till sin mamma igen, och jag hoppas på att hon kommer tillbaka hit så snart som möjligt igen. Då det är så tråkigt och ensamt att vara utan henne och speciellt att sova utan henne i den stora sängen.:(


Jag började känna något redan första gången jag fick syn på dig, det gjorde
mig varm och glad på ett sätt som jag inte hade känt på ett ganska bra
tag. Efter ett tag fick du mig att känna mig älskad igen, och allting kändes
helt underbart. Tack för att du finns i mitt liv, och jag hoppas att du
alltid kommer att finnas vid min sida!
Idag, Imorgon och Förevigt<3
Jag älskar dig Emelie<3

Puss från din Christoffer
<3




2008-10-07 @ 10:29:32
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jennie (ungmamma)

Emelie har verkligen tur som har dej :)

Ni är så fina ihop, ni passar verkligen.

2008-10-07 @ 12:20:01
Postat av: Benita

Otroligt fin bild :-)

2008-10-07 @ 20:53:34
URL: http://syskonbloggen.blogg.se/
Postat av: Darkanna

Hmm.... christoffer..... skynda inte grejer så mkt. Ni ahr vart tillsammans typ 6 månader va? och är redan förlovade o du älskar henne o yadi yadi....



Jag ahr varit tillsammans me min kille i 9 mån och IGŨR sa vi att vi älskade varann... ta det lugnt. det e fett ovärt att säga o göra grejer man inte står för.

2008-10-07 @ 21:42:36
URL: http://darkanna.bilddagboken.se
Postat av: Kristin

Jätte söt bild :)

2008-10-10 @ 01:25:50
URL: http://metrobloggen.se/knw
Postat av: Anonym

om dem älskar varandra så varför inte skrika ut det för hela världen? att säga ''jag älskar dig''till någon är det finaste man kan göra :) fortsätt säga det för guds skull :)

2008-10-10 @ 23:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n