Fredag

Idag har jag varit i forum och kollat på kläder, kollade även på lite mobiler då det kommit en del nya nu som verkar ha en hel del bra funktioner och vissa är förbannat snygga;) Den snyggaste är nog SonyEricsson Xperia X1, skulle man ha massa pengar för mycket skulle jag lätt satsa på en sån:) Men sen verkar det som mina nära och kära tycker den är väldigt ful men bryr mig väl inte så mycket om vad dom tycker, man ska trivas med den själv. Men jag är nöjd med min mobil och den funkar hur bra som helst:) Måste dock lämna in den snart så jag får min knapp tillbaka, den försvann i sommras någongång och jag frågade på Media Markt och dom sa att det tar upp till en månad för att sätta dit en knapp:O Och föreslog att jag skulle åka direkt till ett ställe som reparerar och visa mitt garantikvitto så fixar dom det på någon timme. Så får se om jag lyckas hitta dit så jag får tillbaka den, är lite jobbigt när man ska trycka på den knappen nu då man får ta i lite mer:P Det är * som är borta.

Jag kom hem från forum vid 6 tiden idag och började med att göra lite mat till mig eftersom pappa inte var hemma och jag inte fick tag på honom så fick han vara utan. Har börjat få lite ordning i mitt rum igen nu iaf, men tror jag ska fortsätta med det imorgon, för tror det är någon gårdsfest här idag och om det inte blir någon fest så blir det en kväll framför tvn antagligen:) Försöker sitta mindre vid datorn iaf och går bra vissa dagar:)
Håller på att sluta snusa? (Ja nu igen haha) Och det går faktiskt bra, tror misstaget dom senaste gångerna har varit att jag tuggat nikotintuggumin och tagit någon cigg då och då. Vilket gör att jag får nikotin i mig iaf, så tror eller iaf hoppas på att det går bättre denna gång:)

Känner att det börjar bli lite långt inlägg nu så får ta och avsluta detta nu:)

Hoppas ni får en fortsatt trevlig Halloween!:)





2008-10-31 @ 21:07:49
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mirre

Ha en trevlig helg själv :)

En fråga,som du givetvis bara svarar på om du vill.Är du och Emelie tillsammans fortfarande?

2008-11-01 @ 13:23:11
Postat av: Emelie

Xperia är asnice! jag orkar dock inte slänga ut ett par tusen på en ny lur då jag nyligen köpte en :( men en jobbvän köpte den så har lekt med den en massa i af =)))

2008-11-01 @ 21:34:05
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Linnéa

En fråga, som lyder såhär "Att emelie har barn, ser du det som något hinder föt eran kärlek??? om inte, gjorde du det i början, svara helt ärligt nu :)"

2008-11-02 @ 02:32:00
URL: http://lenniii.blogg.se/
Postat av: Ida

har ni gjort slut, du och emmelie?

2008-11-02 @ 14:47:27
URL: http://baeeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n