Fredag

Jag var på arbetsförmedlingen klockan 10:30 för ett möte med min handläggare och mötet gick bra och hon skulle skicka hem handlingarna till mig efter så jag har dom här hemma på måndag. Så jag ser vad dom har skrivit och så jag ser alla saker vi har bestämt och sånt. Efter det gick jag och käkade på donken i Nacka och såg att det är massa folk som jobbar där som jag känner sedan en lång tid tilbaka som jag inte sett eller hört från på ett tag. Och det var även en person som jag tyckte såg bekant ut som verkade känna igen mig också , men jag kom inte på vem det var innan jag kom hem. Kul att se lite folk man känner sedan tidigare som man inte sett på ett tag iaf. Efter att jag varit där åkte jag till Globen och gick runt, åkte sedan och mötte Tessan innan hon skulle åka till Alex så vi gick också runt där tills klockan var 3 för då skulle Emelie sluta skolan. Tessan åkte till Alex på engång och jag och Emelie åkte hem till henne så hon kunde lämna sin väska, men hon var så trött så vi blev kvar där hemma. Vi låg och pratade lite om allt möjligt och efter att vi hade ätit så gick vi ut på en promenad och tillslut så gick vi till Coop Forum för Emelie ville köpa godis till filmen vi skulle se på. Men det blev Citronfromage istället, det är godare än godis enligt mig dock;) Vi kollade på 2 Wallander filmer och Emelie somnade efter att vi hade sett halva av den andra filmen och när filmen var slut så väckte jag henne, men hon sa att hon bara ville mysa lite och somnade medans jag låg och höll om henne:) Jag satte på en till film då jag inte kunde somna än, så jag kollade på Bröderna Salomon(Eller vad den nu heter, den var iaf hur rolig som helst:D). Och efter det så somnade jag på engång:)



2008-10-18 @ 18:16:06
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag såg dig o tessan i globen :D hihi

2008-10-19 @ 12:12:19
Postat av: Therese

haha, precis som vi sa när vi gick där. att när vi kommer hem kommer nån av oss få en kommentar där nån skriver att dom sett oss :P haha kul ju !

2008-10-19 @ 12:41:23
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej! om du hellre skulle vilja ha en bloggdesign efter dina önskemål så har jag ett nytt erbjudande på bloggen! kika in! erbjudandet är såklart helt gratis! :)

2008-10-20 @ 23:52:06
URL: http://ninnaa.blogg.se/
Postat av: Emelie

nämen blir man nämnd hära! Vilket ära (A) haha!

2008-10-21 @ 19:10:18
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n