En sak jag skrev inatt bara

Kanske inte det bästa men det är nog det första jag försökt göra ordentligt som är något sånt här liknande iaf.

"Jag blev typ kär i dig redan första gången jag såg dig. Du var den vackraste och mest underbara tjej jag någonsin träffat. Och sedan den dagen har mina känslor bara vuxit för varje dag som gått, varje stund vi haft tillsammans. All tid tillbringad med dig är underbar, jo vi har våra små tjaffs ibland(Vem har inte det?). Men med tanke på vad vi redan har gått igenom så undrar jag, vad finns det som vi inte klarar av sålänge vi har varandra? Jag kommer alltid att stå vid din sida och jag hoppas att du alltid kommer att stå vid min. Du är mitt liv och mitt allt Emelie<3"




2008-10-07 @ 10:42:29
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: SHORTY

gud vad gulligt! jag håller på er;) lycka till i framtiden :)



användarnamn + lösen: shorty

2008-10-08 @ 21:32:09
URL: http://pey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n