Veckan

Onsdag: I onsdags kom jag till jobbet i tron att jag antingen skulle till Knutby eller till Täby och lägga en grusgång, men han jag skulle jobbat med i Täby mådde inte bra så istället fanns det ingen uppgift till mig så chefen sa tillslut att jag kunde åka med Bertil och se hur livet är som lastbilschaffis, så jag åkte med honom hela dagen runt hela stockholms län och lite utanför också haha. Blev lite övertid den dagen också men det var en ganska rolig dag ändå:) När jag kom hem från jobbet så började 3:dje perioden av Sverige - Tjeckien så jag satte mig och tittade på den och sen var det dags att sova.

Torsdag: Kom till jobbet halv 7 och fick åka direkt ut till Lidingö där vi skulle börja gräva och borra så vi kan spränga bort en del av berget så vi kan få upp husgrunden där tillslut, klockan gick fort idag men vi hann inte borra så mycket då det mesta var planering hur allt skulle göras först och han som körde grävmaskinen skulle plana ut marken lite på några ställen så borrmaskinen kunde komma fram ordentligt. Slutade jobbet klockan 3 på eftermiddagen och åkte då hemmåt, när jag kom hem satt jag en liten stund vid datorn och sen ringde Emelie och vi pratade ett bra tag i telefon och när vi hade pratat klart runt 6 påkvällen så somnade jag på engång i sängen då jag var helt slut och sov hela natten tills klockan ringde 04:50 på morgonen.

Fredag: Idag behövde jag inte åka till Spånga först så jag åkte direkt till Lidingö och började jobba, det regnade en hel del så det var inte så kul att gå runt i leran men måste man så måste man helt enkelt, och det var halt på berget så han som borrade kom inte så högt upp med maskinen för att han började glida en hel del så han körde bort från berget sen och började borra från andra håll och kanter istället. Efter att vi hade varit på lunch så kom solen fram och då blev det lite lättare att jobba och då började jag skyffla bort lite små sten som skulle närmare berget för att det ska ligga i hålen sen när vi ska spränga, och när jag var klar med det så skulle grävmaskinisten rensa lite skräp som låg runtom området vi jobbade på och han sa åt mig att flytta på den andra grävmaskinen, men eftersom jag inte kunde så sa han "då följer jag med så du får lära dig något nytt idag, varje dag ska man lära sig något nytt". Det var inte så jätte svårt men det var ganska kul faktiskt och lite läskigt med tanke på hur mycket man måste hålla koll på för att inte skada någon i närheten. Så kommer väl få mera utbildning på det sen antar jag:)
Efter jobbet åkte jag till Handen och träffade Emelie ett tag hon skulle kolla på några kläder inne på H&M innan vi åkte till Centralen för att hon inte skulle behöva stressa lika mycket när hon skulle åka och möta Lina sen och så skulle jag möta Tessan där vid 4 tiden.
Tessan och jag åkte hem till mig och var framme vid 5 tiden och då gick jag in i duschen direkt sen var det dags att åka in mot stan för att möta Alex där och det blev ett besök till donken och sen till Kickis innan kvällen var slut för vår del, Alex var tvungen att åka tillbaka till Lumpen och Tessan hem för att hon skulle på praktik imorgon. När vi gick igenom tunnelbanan för att gå mot pendeltåget så stötte vi ihop med Emelie och Lina som skulle gå på bio och sa hej till dom och pratade en liten stund sen så var det dags att röra på sig för både dom och oss, jag följde med till Västerhaninge för att vinka av Alex och sa hej då till Tessan i Älvsjö efteråt och åkte sen hem jag med. Hade inget annat planerat på kvällen så tänkte att jag lika gärna kunde följa med dom så kvällen gick lite fortare.



2008-05-17 @ 11:57:45
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ..

Hur kan du tolerera att Emelie går mellan dig och A hela tiden? Fattar du inte att hon playar dig och A hela tiden? Ni killar är bra jävla dumma som inte fattar detta ens! Såg att du och Emelie gick in på toan i Hanninge igår, fattar du inte att Emelie bara vill ha en sak av dig och A. För du vet väl att hon knullar med er båda?



Gör något åt detta eller är du redd för att Emelie ska göra något? Jag skulle vart mer redd för att bli sårad av hur Emelie håller på just nu, mot både dig och A alltså. Det är säkert flera hon playar som inte är nemnda här.

Detta är era problem, men tänk lite själv med hjärnan istället för med ditt hjärta och din kuk!

2008-05-17 @ 17:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n