Tisdag

Har inte gjort ett skit idag enbart suttit och tråkat vid denna jävla dator, skickat lite sms med Emelie under dagen är väl det vettigaste jag har hittat på iaf. Imorgon får jag ta mig i kragen och göra något istället, ska kanske träffa Emelie beror ju på om hon har tid och massa andra saker. Så får se helt enkelt hoppas att hon har tid ett litet tag iaf då jag saknar henne oerhört mycket:(

Denna dag har gått relativt fort ändå vilket är bra då såna här dagar vill man helst bli av med så fort som möjligt, imorgon ska jag få besked om jag får jobb eller inte på ett ställe här i sthlm som en vän till mig skulle försöka fixa. Får se hur det går med det:) Skulle vara kul att få börja jobba lite i veckorna och få tjäna sina egna pengar på något riktigt. (Räknar inte lumpen som något riktigt då det inte var mycket man gjorde som var seriöst enligt min mening.)

Har bytt till den nya plattformen nu jag med, har ju sett hur den ser ut och sånt innan då Emelie har haft den ett bra tag nu och även när jag hjälpte Tessan med lite saker efter att hon flytta över sin blogg. Den är lite sämre på vissa saker men den är ju inte helt klar än så det blir väl bra tillslut:)

Passar väl på att svara på lite frågor så inte inlägget blir så förbannat kort iaf.
Gillar du inte donken? VA? :O
- Nej det gör jag inte, tycker att dom har blivit för geggiga på senare år och det enda som är ätbart därifrån är McNuggets, McFeast(Junior) och Cheesburgaren. Och deras efterätter såklart. Äter hellre på Burger King men helst på Max:)

Planer inför framtiden?
- Ja jag har inga direkta planer just nu, men vill skaffa ett fastjobb så snabbt som möjligt så jag får en fast inkomst så man kan börja kolla på lägenheter på riktigt så man kan flytta hemifrån någongång. Men det jag satsar på först är mitt körkort:)

Hur skulle du beskriva dig själv som person? Egenskaper? Intressen? Ja vem är Du??!
- Ja jag har aldrig varit bra på att beskriva mig själv brukar oftast låta andra få förklara hur dom uppfattar mig som person, men jag är oftast snäll mot dom flesta(För snäll enligt många), behandlar andra som dom behandlar mig, ger ärliga svar även om dom kan såra personen som ställer frågan. Mina intressen är att spela Innebandy, hålla på att testa olika saker man kan göra med teknik(Brukar ofta pilla på datorer), kolla på sport och såna saker:) Min största egenskap är att jag har lätt för att lära mig om jag verkligen vill och ger mig F*N på att jag ska klara av något. Tänker oftast mer på mina vänner och min familjs bästa före mitt eget. (Vet inte om det är en för- eller nackdel alla gånger.)

Ja om det är något mer specifikt ni vill veta får ni ställa mer ingående frågor. Jag svara på nästan allt:)



Lägger upp lite bilder från lumpen, man lärde känna vissa väldigt bra och saknar några av dom lite, det var ett par riktigt sköna personer där:) T.ex. dom två på bild 2 och 3:) Det är en hel del bilder som har försvunnit då min dator är lite som den är så kunde inte lägga upp alla jag ville, vissa bilder är från Karlskrona tiden och några från tiden vi var på Berga/Muskö.


Bilder från en rolig kväll på kickis som vi alla kommer ihåg väl, eller kanske inte Kim som blev lite för full haha;)



2008-05-07 @ 01:09:32
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

hahaha.. ja shit vad full han blev! :P vad söta ni är på sista bilden ;) haha

2008-05-07 @ 07:38:12
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Milla

Men hallå grabben!!!!Du kan ju inte hänga upp hela ditt liv på Emelie!!!Gör nåt vettigt av dina dagar istället för att bara sitta hemma och "tråna"efter Emelie hela tiden..Suck..

2008-05-07 @ 08:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n