Söndag

Idag har jag, Emelie och Wilma gått runt en massa på stan och bara haft det mysigt i sommarvärmen:) Vi har gått runt typ hela norra delen av Stockholm, vi gick runt i kanske 2-3 timmar eller något(Om inte mer) och Wilma blev ganska så trött av värmen och somnade efter att vi gått runt i 1 timme och sen sov hon ett bra tag.
När vi kom tillbaka till Emelie skulle Wilma äta och sen skulle vi börja röra oss hem mot hennes bror Alex som flyttat och även fyllt år. Så nu har jag träffat alla hennes syskon och även en hel del andra, även hennes mormor var där idag och hon berättade även att hon läser min blogg och sånt haha:P Men alla i hennes familj är jätte snälla och så:)
Vet inte riktigt vad mer man ska skriva då det inte har hänt så mycket mer idag, det var ju ingen innebandy idag för att det är pingsthelg och allt. Vilket jag såklart hade glömt bort så jag gick dit iaf och kom på det när jag kom till dörren haha. (Gjorde samma misstag förra året också:P)

Imorgon ska jag jobba igen och kommer inte att vara ledig på 12 dagar:O Så kommer inte träffa Emelie på ett ganska bra tag nu om vi inte lyckas träffas något i veckan som kommer eller veckan efter det. För i helgen så ska jag till Halmstad och jobba så då blir det lite svårt att träffa henne tyvärr:/

Det här jobbet som du har nu,ska du jobba där i sommar också? Funkar det bra mellan dig och Wilma?
- Ja jag ska jobba där i sommar också, kommer bli väldigt varmt att jobba när det är som varmast men lite får man väl tåla haha;) Ja det funkar bra mellan mig och Wilma, för varje gång vi träffas så "accepterar" hon mig mer eller vad man ska säga. Hon kommer fram till mig ibland själv nu iaf, och låter mig sätta på henne ytterkläder m.m nu det gjorde hon inte tidigare iaf. (Nu för tiden är det bara skor typ men ändå)

Har ni planer på att flytta ihop sedan, du,Wilma och Emelie?
- Vi har väl inte planerat det så jätte mycket men visst skulle jag vilja bo med Emelie sen. Och hur det blir med Wilma är inte upp till mig utan mer något som Emelie och Andreas ska prata och bestäma om hur dom ska göra den dagen det är dags för det.



2008-05-11 @ 20:34:42
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maria

Glömde en fråga,vad har du haft för jobb tidigare? Sommarjobb och så?

2008-05-11 @ 22:01:59
Postat av: Anonym

wilma är och kommer aldrig bli din unge.

2008-05-11 @ 22:06:31
Postat av: Emma

Det är väl ganska självklart egentligen att du och Emelie inte har "planerat" att flytta ihop.

Jag menar, så länge har ni ju faktiskt inte varit tillsammans. Och att flytta ihop gör man inte för att det är skoj för tillfället.

Ta tid på er!

2008-05-11 @ 22:17:59
URL: http://thislifeihave.blogg.se/
Postat av: Zophie

Jag tycker du verkar ta hela denna situationen med Wilma bra. Man får faktiskt inte glömma att det är speciellt att komma in i vad som faktiskt är en familj. Menar inte att EMelie, Wilma och Andreas är familj på DET sättet, men Wilma och Emelie är ju faktiskt en familj och det är mycket att ta hänsyn till när det är ett litet barn med i bilden. Och jag tycker som sagt det verkar som du klarar av balansen bra, du verkar inte tro att du är hennes pappa utan mer hennes kompis :D

2008-05-13 @ 00:03:16
URL: http://zophiemadeleine.blogg.se/
Postat av: Jonas

Hehe, yeah 12 dagar kommer vi jobba. Kommer bli tufft, men skoj. Behöver ju inte köpa mat i Halmstad för det får Fredrik fixa åt oss. :P

2008-05-13 @ 06:39:18
Postat av: Marina

Intresserad av en jättefin sommarklänning? Kolla min blogg! Det är verkligen värt en titt :)

2008-05-13 @ 18:36:18
URL: http://coraje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n