Onsdag

Jag vaknade av att mobilen ringde strax efter 10 någongång imorse och det var Nico som ringde och frågade om jag var sugen på att börja jobba redan imorgon:O Så nu har jag skaffat något att göra om dagarna istället för att bara sitta hemma vid datorn och tråka:) Ska bli kul men måste vända på dygnet igen nu;) haha, börjar halv 7 (eller sa han halv 8? hmm.. får fråga sen) imorgon bitti och jobbar runt 8 timmar varje dag:)

Till dig som tror jag hänger upp hela mitt liv på Emelie så är det inte helt sant, jag har inget annat att göra om dagarna då alla vänner som bor här i närheten går i skolan eller jobbar om dagarna. Alla andra jag känner gör lumpen eller bor utanför Stockholm, det är därför jag inte gör så mycket annat än att jag sitter här.
Och är det så konstigt att jag saknar Emelie? vi är inte med varandra så jätte mycket och vi är i början av vårat förhållande.

Skriver väl mer ikväll eller när det dyker upp något jag kan skriva om:)



2008-05-07 @ 12:45:15
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Milla

Så bra då,att du får nåt att göra om dagarna nu..jag menade inte att det är fel att längta efter den man tycker om..men dagarna blir både kortare och längtan mindre svår om man sysselsätter sig med något :-)

2008-05-07 @ 13:15:40
Postat av: Anonym

Vad är det för jobb ? :)

2008-05-07 @ 14:11:00
Postat av: Emelie

Ha så kul på jobbet:D jag saknar ´dig

2008-05-08 @ 11:47:55
URL: http://ungmamma15.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n