Måndag

Idag trodde jag att jag hade försovit mig till jobbet efter att jag missade pendeltågen 06.10 från centralen och tog därför kontakt med folk jag visste var på kontoret men då fick jag vet att jag inte ens skulle till kontoret utan skulle bli hämtad med bil inne i stan 06:45 så jag hade gått om tid på mig. Tur var väl det för man vill ju inte komma försent till jobbet.
Vi kom ut till Lidingö strax efter 7 någongång och dom hade fortfarande inte satt ut några mätare så vi kunde inte börja spränga i berget ännu och försökte få tag på dom och när vi väl fick tag på dom så sa dom att det skulle vara klart någongång innan klockan 10 iaf, så under tiden så fixade vi med småsaker som vi inte skulle hunnit fixa med annars.
Klockan 9 var dom två jag jobbar med hungriga så vi bestämmde oss för att åka på lunch då det inte fanns något vi kunde göra där ändå eftersom mätarna inte var på plats men killen som skulle sätta upp dom var där och hade precis börjat sätta ut dom på husen runt omkring. När vi kom tillbaka från lunchen var allt klart så vi kunde börja spränga berget och ha oss:)

Vi höll på att spränga och ta bort stenarna som berget blev till enda tills vi slutade klockan 16.00 och kommer fortsätta imorgon då vi inte är helt klara med det ännu, har lyckats få bort halva berget kanske.



Använder ni skydd o sånt nu eller skall ni skaffa flera syskon till Wilma?
- Nej vi har inte planerat att skaffa barn tillsammans ännu, har jag svarat på innan också. För tidigt i vårat förhållande för att prata om barn ännu.



2008-05-19 @ 20:31:23
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sanna

herregud.. att man ns diskuteerar barn.. ni har väll inte äns varit tillsammans ett halv år?? korkade folk som ställer sånna frågor.

2008-05-19 @ 23:10:54
Postat av: Anonym

folk börjar ställa barnsliga frågor....

2008-05-20 @ 19:15:33
URL: http://mariekawaiii.blogg.se/
Postat av: sara

vad är det för film?

den funkar inte att kolla på

2008-05-20 @ 19:41:42
Postat av: elin

jag undrar hur ni träffades du o emelie berätta gärna... dumpade hon granis för dej eller hur ligger de till? kram

2008-05-20 @ 20:03:14
Postat av: Marie

Är det inte jobbigt att folk gnäller på er realation ?

kärlek kommer och går och för visa stannar den men inte för alla..

För jag tycker ni verkar klara de bra fast de kanske är jobbig stämning med dig och granies, men de viktiga är ju at ni trivs du och emilie och att wilma mår bra :) hon verkar se dig som en kompis ^^

2008-05-20 @ 21:58:54
URL: http://mariekawaiii.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker synd om dig som jämt får sånna frågor.. förstår inte riktigt hur dem tänker.



:P

2008-05-20 @ 22:36:09
Postat av: Micca

Min sambo jobbar också som bergsprängare, dock är han underjord. :)

2008-05-22 @ 23:40:10
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n