Lördag

Igår så gjorde Emelie och hennes syster Amanda middag och bakade någon bakelse till efterätt. Och det var hur gott som helst:) Det gjorde dom bra iaf.
Emelie gick och mötte Andreas vid tunnelbanan för att hämta Wilma och sen handla lite innan hon gick tillbaka hit.
Under dagen så satt jag och Amanda och spelade massa olika spel och hade det ganska kul, dock är hon dålig förlorare och när det går dåligt försöker hon fuska men det gick inte så mycket bättre för henne ändå. :P

När Wilma kom hit så var det full fart på henne även fast hon hade feber men hon lekte och hade sig en massa iaf och vi andra kollade på Eurovision song contest medans Wilma lekte i vardagsrummet. Det gick inte så bra för Sverige och ja jag tyckte inte att det var det bästa bidraget som vi skickade dit heller så. Men Ryssland hade ett ganska bra bidrag ändå och dom var väl värdiga vinnare:)

Idag ska vi åka till Emelies farmor och även träffa hennes pappa som fyller år så nu ska jag få träffa flera släktingar i familjen, har snart träffat alla i hennes familj och alla verkar vara snälla och så iaf:)

Tänkte passa på att säga att Emelies syster har skaffat en blogg hon också nu så kolla gärna in där ibland också:) Hennes blogg adress är: http://mosteramanda.blogg.se/



2008-05-25 @ 11:41:08
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jäklar vilken ung familj:)

2008-05-25 @ 13:19:49
URL: http://ulrikarudqvist.blogspot.com
Postat av: Johanna

Det är lite dålig uppdatering här tycker jag...

2008-06-04 @ 22:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n