Hmm..

Jag tog bort kommentarskyddet igår för attdom som kommenterar har skärpt sig och jag inte hade fått några idiotiska inlägg på länge men ja det höll i vadå? någon timme sen hade man fått in ett par st, dock var några från IPn jag har gjort så dom inte kan kommentera så dom kom inte med iaf, men det är trist att så många ska hålla på och förstöra eller vad man ska säga.
Och du som valde att vara anonym som påpekar att Emelie och Granis träffas i stan och går på bio, vad tusan har du med det att göra? Dom är vänner och det är bra att dom kan göra saker tillsammans, även om jag och Granis inte kommer så jätte bra överens om allt och inte är så bra vänner så är jag ändå glad att dom två kan vara bra vänner med tanke på att dom haft ett långt förhållande och även fått ett barn tillsammans. Så lägg ner erat "spioneri", plus att jag visste att dom skulle på bio så det var ingen nyhet för mig när jag såg den kommentaren.

Jaja lite om vad jag gjort nu istället. :P
Igår var jag med Emelie först och åkte sedan med henne till Slussen där hon skulle möta Granis, innan jag åkte hem valde jag att gå och käka i slussen men finns inte så mycket att välja på så blev tyvärr donken (Jag tycker inte att det är så gott längre därför jag skriver tyvärr) och efter det köpte jag ett busskort och åkte sedan hem.
Satt vid datorn till strax efter 7 någongång på kvällen och gick sedan på min innebandyträning eller vad man ska kalla det:P som började klockan 8 (Det är bara match i en hel timme som ibland blir till två timmar beroende på hur mycket dom jag kör med orkar, dom jag kör med är busschafförerna här ute på nacka/värmdö och det är sjukt skoj att köra med dom:))
Kom hem och satte mig vid datorn och höll på lite med WWT innan jag gick och la mig:)

Idag har jag inte gjort så mycket vettigt heller har suttit här och pillat lite mer med WWT och även hjälpt Tessan med ett litet problem hon fick med sin blogg. Ska försöka få tag på någon kompis som inte har något vettigt för sig idag och se om vi ska hitta på något så man inte sitter och ruttnar framför datorn hela kvällen:P

Det var allt för denna gång=)



2008-05-05 @ 20:14:52
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

Tack för hjälpen christoffer. :)

2008-05-05 @ 20:52:34
URL: http://Theresemansson.blogg.se
Postat av: Maria

Du verkar vara en bra kille! Fortsätt med det:)

2008-05-05 @ 21:55:50
Postat av: Alex

Gillar du inte donken? VA? :O

2008-05-05 @ 23:12:16
URL: http://www.rabies.nu
Postat av: Maria

Du brukar ju vilja ha frågor så...har en fråga som skulle vara kul att få svar på....hur skulle du beskriva dig själv som person? Egenskaper? Intressen? Ja vem är Du??!

2008-05-05 @ 23:53:08
Postat av: Granis

Ta bort mig som länk

2008-05-06 @ 15:28:36
URL: http://granis.blogg.se/
Postat av: ALex

Jao, vi har precis fått max hit.. Men gillar det inte riktigt än.. dom kanske är för nya på det änså länge.. så det blir la bättre.. Men burger king älskar jag :O

Fast det är aslångt till närmaste burger kung ju :P

2008-05-06 @ 15:57:38
URL: http://www.rabies.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n