Helg

Ja denna helgen har jag inte haft mycket tid till att sitta vid datorn, därför det varit så dålig uppdatering.

I Fredags började jag jobba vid 7 och vi åkte direkt från firman till Täby för att fortsätta med dräneringen, det var inte så lätt att klyva stenen som var ivägen och det tog 4 timmar innan vi var klara med den, sågen gick det inte att använda då stenen var för nära huskanten så såg kanten gick i huskanten och så kom man inte längre så vi fick borra håll och slå sönder stenen med hjälp av andra medel sen.
Bergsbiten skulle vi inte ta bort på liknande sett utan det skulle dom spränga bort på Måndag. Så på måndag ska inte vi dit utan då ska jag åka till Knutby och jobba istället:O Lite längre resväg men, kommer bli jobbigt om värmen ska fortsätta såhär, det är inte så kul att jobba i denna värme när man står i den där gropen och svettas. Men är glad för er andra som inte lider av den utan kan vara ute och sola och ha det skönt iaf:)

Så när klockan var 11 kunde inte vi göra så mycket mer så då sa chefen att vi kunde sluta och åka hemmåt, jag åkte mot Västerhaninge och satt där och vänta tills Emelie skulle komma, träffade lite folk från lumpen som slutade och skulle hem över helgen, så pratade med några medans jag vänta på Emelie så gick tiden lite fortare iaf:)

Precis innan Emelie kom så kom Alex dom hade fått sluta senare än alla andra idag så han satt vid mig och pratade ett tag och sen kom Emelie och Wilma(Första gången han träffade Wilma och han tyckte att hon var så söt så:)) Han skulle åka hem och göra sig i ordning för att senare på kvällen gå på någon fest:)

Jag och Emelie åkte hem till hennes mamma där jag tog en snabbdusch och sen satt vi hemma hos henne och väntade tills hennes mamma kom hem för hon ville ha Wilma över dagen, sen åkte vi in till stan för att köpa biljetter till bion och sen gick vi och käkade och köpte godis.
Bion var ganska bra men kunde varit lite bättre, Emelie tyckte att den var bra iaf:)

I Lördags så sov vi ganska länge då vi kom hem till mig rättså sent efter bion så när vi vaknade var det typ bara att packa och sen börja röra sig hem mot Emelie igen, när vi kom hit satte jag mig och kollade på fotbollen på TV och hon vid datorn då hon inte ville se matchen(Matchen var ju inte så bra då det gick åt skogen för DIF:(). Sen gick vi och hämtade Wilma som var med Emelies mamma hos några andra på grillfest och hon hade jätte kul där:)
Efter att vi hade hämtat Wilma så gjorde Emelie i ordning Tacos, Wilma satt och käkade majs och lite grönsaker medans Emelie gjorde maten och även medans vi åt. Så hon hade grisat ner sig en hel del och fick bada efteråt, hon hade jätte kul i badet och lekte med allt möjligt:)
Senare på kvällen så kollade vi på filmen "Next" som inte var så jätte bra, jag hade väl ganska så höga förväntningar på den och den levde inte riktigt upp till det men.



2008-05-11 @ 10:56:16
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maria

Det här jobbet som du har nu,ska du jobba där i sommar också?

Funkar det bra mellan dig och Wilma?

2008-05-11 @ 11:00:36
Postat av: Lotta

Har ni planer på att flytta ihop sedan, du,Wilma och Emelie?



Kram.

2008-05-11 @ 19:22:19
Postat av: Jonas

Hehe fy fan för dom där jävla slangarna som va typ 8 km långa, tunga och otypliga som fan. Nee nästa gång sätter vi Micke och Roger på det där? :P



Synes imörgon!

2008-05-13 @ 22:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n