Dålig uppdatering

Det har varit lite dålig uppdatering nu i veckan men det är för att jag har varit med Emelie och vill vara så mycket som möjligt med henne när vi har tid att träffas:) I Torsdags åkte vi hem till hennes mamma efter att hon hade varit och hämtat Wilma i nynäshamn. Och när vi kom dit så gick vi först och handlade då barnmaten var slut och då passade vi även på att hyra en film (Scary Video 5) och köpte även lite godis. Wilma somnade strax efter 9 någongång och innan det hade hon sprungit runt och busat en hel del:) När hon hade somnat så satte jag och Emelie på filmen och den var väl sådär, det är en skräck/komedi men det var inte mycket komiskt i den filmen det var massa slakt bara typ. Emelie tyckte inte alls om den filmen då hon tyckte att den var äcklig, men jag tyckte att den var okej iaf, har sett både bättre och sämre filmer på senare tid så den var inte helt kass iaf.
Igår så vaknade vi vid 10 av att Wilma vaknade till och tyckte att inte vi heller skulle få sova mera, hon var så söt på morgonen och låg och försökte prata och busa lite:) Vi åt frukost och Emelie och Wilma gick sen in i duschen och sen var det dags att röra sig mot Västerhaninge för att lämna Wilma till Andreas, jag åkte med till Västerhaninge då Emelie inte ville åka själv tillbaka sen, men när vi väl var där så sa jag att jag skulle gå in på Pressbyrån och köpa något medans hon lämnade Wilma så att även Emelie och Andreas kunde prata lite om dom ville det och för att inte göra Andreas sur i onödan för att jag var med.
Efter det så var det dags för oss att åka mot Nacka för att köpa någon present till min nya lilla kusin och någon blomma till min moster och hennes kille, då vi skulle dit på middag:)
Dom bjöd på Tacos och vi var där från strax efter 5 till 10 över 10 på kvällen:) Sen åkte vi hem till mig och skulle försöka kolla på Ice Age som Emelie tydligen inte har sett, men hon var sjukt trött och somnade efter typ 15 minuter.

Det var kul att träffa min moster då jag inte sett henne på ett bra tag och så fick jag även se min lilla kusin som är 2 månader:) Fick däremot inte träffa min andra kusin denna gång då hon var hos sin farmor igår, men det kommer nog flera gånger senare:)

Idag så vet inte jag och Emelie vad vi ska hitta på riktigt:) Vi får se vad som händer, vi har iaf 3 månader idag:D

Jag älskar dig Emelie!<3



2008-05-03 @ 15:48:11
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

grattis på 3 månaders dagen :D

2008-05-03 @ 20:30:48
URL: http://Theresemansson.blogg.se
Postat av: nyfiken som fan!

Tjoo! grattis på 3 månaders dagen! tycker att du hanterar allt så bra att du lixom tänker på även Wilmas farsas kännslor! Ni är ett jättefint par syns att ni älskar varandra ni har typ lovers glow hahah! Valborg var kass... Diggar din blogg! Tycker även att du är modig som vågar svara på en massa frågor även om de kan vara lite närgångna! Och till dig och tjejen skit i alla dryga jävlar som är elaka om ni älskar varandra och gör varandra glada go for it om någon har problem med det DERAS problem! Lycka till i Lumpen och hälsa tjejen =) som sagt hon är jätte söt kul att hon våhgar vara med på bild! Kram till båda

2008-05-04 @ 00:22:31
Postat av: Alex

Dålig på o uppdatera? :O
Du skriver ju asmycke.. Jag ligger ju i lä jämfört med dig iaf :P
Fast det blir ändring nu : )

2008-05-04 @ 21:44:25
URL: http://www.rabies.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n