Dålig uppdatering

Jag har inte uppdaterat så bra i veckan för varje dag när jag kommit hem från jobbet så har jag varit för trött för att sitta och skriva i bloggen.

Vi har sprängt det sista av berget och ska börja göra i ordning för att göra husgrunden nästa vecka någongång, och börja dra alla möjliga sorters rör. Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva för det är det enda jag har gjort på jobbet och det är ju inte så kul att prata om jobbet hela tiden heller, kan inte vara det roligaste att läsa heller iofs;)

Imorgon efter jobbet ska jag troligtvis åka och köpa mig en ny mobil:) Kommer troligtvis bli SonyEricsson K850i men jag funderar på en del andra också t.ex. Nokia N95 och SonyEricsson C902(Den kommer snart ut på marknaden så isf får jag vänta lite till). Så får se hur det blir men det lutar åt att jag köper K850i iaf.
Har även kollat på lite andra saker jag funderar på att köpa men blir nog någon annangång då det inte är så kul att göra av med alla pengar på engång;)

Filmen jag la upp i förra inlägget funkar iaf att titta på nu för er som inte har märkt det redan.

Kan väl ta och svara på lite frågor istället då jag fått ett par stycken denna gång.

Ni har väll inte äns varit tillsammans ett halv år??
- Nej det har vi inte, vi har varit tillsammans i 4 månader om 2 veckor ungefär.

Jag undrar hur ni träffades du o Emelie berätta gärna. Dumpade hon Granis för dej eller hur ligger de till?
- Det var via hennes blogg som vi började prata från början, och den hade jag aldrig sett om det inte var för att Tessan läste den typ hela tiden och hon började sen att prata med Emelie på msn och sånt. Sen la Emelie till mig på msn i början av Oktober ungefär och hon fick mitt nr så vi kunde fortsätta prata och sånt, vi blev väldigt bra vänner på engång och vi kunde prata om exakt allt, så när hon hade något problem hon ville prata om kunde hon prata med mig och tvärtom. Vi pratade ganska mycket i November, flera timmar i veckan blev det för det mesta. I slutet av November så träffades vi på stan när jag skulle hem från lumpen och hon skulle möta Granis, det var inte planerat att vi skulle träffas men det blev så och Emelie var hur blyg som helst och gick och gömde sig bakom Granis typ hela tiden:P Tessan var också med den gången så jag hade någon att gå och prata med också. Någon vecka senare så träffades jag och Emelie själva och tittade på film och sånt bara som vänner:) Vi träffades ett antal ggr efter det också och pratade fortfarande lika mycket i telefon och sen började känslorna komma från min sida men försökte dölja dom och när hon gjorde slut med Granis fick jag veta att hon hade känslor för mig och hon fick veta att jag hade det för henne också men vi bestämde oss för att ta det lugnt och se vart allt leder. Och se vart vi är idag:)
Nej hon dumpade inte Granis för mig, det var andra orsaker som inte jag tänker säga vad det är utan det är en sak mellan dom två som inte alla ska behöva veta om dom inte vill det.

Är det inte jobbigt att folk gnäller på er realation ?
- Jo lite jobbigt är det ibland, men det som är viktigast för mig är att vi båda tycker att det känns rätt och sen har Wilma ganska stor roll i det hela också och allt det funkar ju bra som det är just nu:)



2008-05-22 @ 17:44:45
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sofie

de måste vara jobbigt att eran relation är så "öppen" och många vet om vad som har hänt/händer, och många som tror så mycket dom inte vet. önskar du inte ibland att ni skulle försvinna från "rampljuset" o ha ett lite mer vanligt förhållande?

2008-05-22 @ 20:21:17
Postat av: Madde

Jag fattar inte vad ni tänkte på, hur man kan vara så jävla fittig på Wilmas pappa. Jag klarar inte av att läsa varken din eller Emelies blogg längre. Det är bara så jävla dålig stil av er! Jag lider med Wilmas pappa varje gång jag ens går in på era jävla bloggar. Att ni inte skämms!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-05-23 @ 10:31:54
URL: http://madeleinebedoire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n