Tråk tisdag

Ja så var denna tråk tisdag snart slut, det har inte hänt något idag då jag knappt ens orkat gå upp ur sängen så det är nog mitt fel en hel del att jag inte har haft något att göra idag:P Men det var skönt att få vila ut ordentligt också trots allt:)
Har kollat på Prison Break och suttit på facebook och msn och pratat med folk så jag har ju inte haft så tråkigt som det kunde ha varit ändå:) Mina vänner gör dagarna bra och roliga vare sig jag är med dom eller om jag bara pratar med dom i telefon, sms eller via datorn.

Men eftersom jag inte har gjort något idag så har jag ju dessutom inget att skriva såklart, men jag tycker ni kan gå in på Tessan's blogg och läsa lite då hon är en väldigt aktiv bloggare:) Hon är en snäll, söt och rolig tjej=) En av mina bästa kompisar och är nog min bästa tjejkompis:) (Och för er som inte vet så är hon även mitt ex men vi kommer överens bra ändå) Så gå in på hennes blogg och börja läsa på engång:D http://theresemansson.blogg.se/

Glöm inte bort att kommentera nu då!!



2008-01-22 @ 22:02:36
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

nämen. :D vad snäll du är vännen ! =) Puss.

2008-01-22 @ 22:09:51
URL: http://theresemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n