Tisdag

Idag har jag inte gjort så mycket, började med att jag var på sös och röntga mig och det visade att det är påväg åt rätt håll antagligen då jag kom därifrån så fort.
Sen satt jag hemma och slappade i någon timme framför datorn, sen bestämmde jag mig för att åka till mamma idag för att träffa alla syskon m.m=)  Men innan jag åkte hit så träffade jag Emelie en liten stund på stan för att hon ville försöka hitta några vantar men hon gjorde inte det och vi satt mest och pratade medans hon höll mig sällskap innan bussen gick hit.


Nu är jag iaf här och alla syskon var glada av att se mig iaf och se att jag mår så bra som jag ändå gör trots min skada.


Har nu bestämmt mig för att sluta snusa på riktigt.. ska börja dra ner nu först och för att sen sluta helt, men vi får se hur det går med det tillslut:O




2008-01-08 @ 20:27:17
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

haha. ja det får vi allt se ! ;) hälsa alla syskon + din mamma och PO.. puss på dig.

2008-01-08 @ 21:04:46
URL: http://Theresemansson.blogg.se
Postat av: carro

wow, är du i Nypan nu? :D

2008-01-08 @ 22:56:03
Postat av: Anonym

Har du haft sex med emelie?

2008-01-09 @ 14:19:37
Postat av: Therese

alltså. vad vill folk?! varför ska folk bry sig om ne har haft sex eller inte :S jag fattar inte hur man orkar lägga dig i andras privatliv! det har du ingenting med och göra, och inte jag heller.. inte NÅN! usch vad irriterad jag blir ..

2008-01-09 @ 15:06:48
URL: http://Theresemansson.blogg.se
Postat av: Christoffer

ja jag är i nyköping nu carro=)

2008-01-09 @ 16:19:21
URL: http://fisk33n.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n