Söndag @ Lumpen

Jag somnade väldigt sent inatt, somnade runt 4 tiden och klockan 7 skulle jag sitta i vaktkuren så jag var lagom trött när jag satt där, men jag läste tidningar medans han jag satt med fick sova i 1 timme ungefär.. Sen har jag sovit lite då och då under dagen när jag har varit ledig.
Har känt mig som en jävla zoombie hela dagen när jag gått runt men får skylla mig själv lite så det är inget att göra åt saken.

Vid 18 tiden gick jag och Ek i berget på en ronderinge för att kolla så att allt är som det ska där inne och som vanligt var det inget som var fel så det känns som man gått i 1 timma helt i onödan men det är väl bra att man får röra på sig lite iaf;) haha.

Ska sitta i vaktkuren 21.00-23.00 sen slutar jag för dagen och ska försöka gå och lägga mig direkt och sova..

Det är min dag, som sagt det händer inte mkt här speciellt då jag knappt får göra något annat heller då jag inte är helt återställd efter skadan jag fick i krockan natten till nyårsafton.

Om det är något ni vill veta kan ni skicka mail eller skriva en kommentar jag svara på nästan allt.




2008-01-27 @ 20:44:40
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Är du tillsammans med Emelie?

2008-01-28 @ 19:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n