Sjukskriven

Torsdag:
Vaknade väldigt tidigt av att telefonen ringde och kunde inte somna om efteråt så jag gick upp och satte mig vid datorn ett tag och pratade med folk på msn.
Jag var med Emelie lite under dagen och vi försökte att kolla på Pirates Of The Caribbean men det gick inte så bra då Wilma stängde av TVn m.m, så istället fick vi leka lite med Wilma.

På kvällen satt jag bara på MSN och pratade med alla möjliga, och kom inte i säng innan klockan vara 03:30.

Fredag:
Jag hade ställt klockan men mobilen hade åkt i golvet och dött så den ringde aldrig, så jag vaknade vid 3 på eftermiddagen. Jag kände att hela dagen var förstörd pga detta och satte mig vid datorn ett tag.
Har kollat på film och suttit vid datorn bara idag då jag inte har kunnat komma på något bättre att göra och sen har jag inte känt för att göra så mycket annat idag då jag har haft för ont idag för att orka göra något.

Vet inte vad mer jag kan skriva om dessa dagar, men jag kan säga er att det är sjukt tråkigt att vara sjukskriven... Bara så ni vet.. =(




2008-01-04 @ 21:54:53
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

stackare.. men det blir bra tillslut ska du se.. =)

2008-01-04 @ 22:00:08
URL: http://Theresemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n