Onsdag & Torsdag

Ondag:
Idag har jag varit en hel del med min lillebror, men eftersom jag inte kan röra mig så mycket så har vi tagit det lungt och bara kollat på tv, spelat spel på datorn och så har vi busat lite iaf=) Installerade ett bilspel och fixade ratten till datorn så min lillebror har hur kul som helst när han sitter där nu, det är kul att se honom ha så kul=)
3 av mina andra syskon har varit iväg på födelsedagskalas, min ena syster vet jag inte vart hon har varit men det är inte så lätt att hålla koll på henne längre haha:P och min sista syster har varit med en kompis och sen var hon på innebandyträning på kvällen:) Så det var bara jag och min lillebror hemma under hela dagen typ:O
Kollade på någon film på kvällen med dom 2 äldsta systrarna men dom var inte så sociala då dom bara höll på med sina mobiler iaf haha:D

Torsdag:
Ja idag vaknade jag tidigt:O Varför vet jag inte men det är skönt att vakna tidigt så inte hela dagen är förstörd iaf..
Alla syskon är i skolan jut nu, eller min ena syster slutade någongång vid 12 och P-O(Mammas sambo) skulle möta henne i stan då dom skulle köpa smycken till henne, och mamma åkte med eller skulle göra något annat, vad vet jag inte dock:P Så är bara jag hemma för tillfället, men min lillebror kommer hem när som helst och jag ska vara barnvakt åt honom om han inte ska till badhuset med sin kompis sen.
Vad mer jag ska hitta på idag vet jag inte riktigt än, vi får se:) Det är kul att vara här iaf och träffa alla 6 syskon och vara lite med mamma och hennes sambo:)

Ska försöka uppdatera bloggen lite oftare men vet ju aldrig vad jag ska skriva:P



2008-01-10 @ 12:56:15
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emelie

UPPDATERA DÅ! SEGO :) PUSSAS!

2008-01-15 @ 17:14:09
URL: http://ungmamma15.blogg.se
Postat av: Tina

Synd att du inte uppdaterar. Bra blogg annars...

2008-01-16 @ 17:44:35
Postat av: Therese

eller huuur. uppdates Fisken!! ;) du lovade att uppdatera varje dag. !!

2008-01-16 @ 17:51:43
URL: http://theresemansson.blogg.se
Postat av: Christoffer

Har nyss uppdaterat, kan inte uppdatera varje dag då jag inte har tillgång till datorn så ofta när jag är här för det är så många syskon och så som vill sitta och jag glömde min trådlösa router hemma, så kunde inte sitta vid min dator och blogga.

2008-01-16 @ 18:08:34
URL: http://fisk33n.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n