Lördag

Ja då är man i lumpen igen då.. fy fan vad tråkigt det är här, igår gjorde jag inte mycket.. Jag var först till personalkunsulten och pratade om bilolyckan och ska dit och prata med henne igen sen efter att hon har varit ledig så får vi se hur det blir med allt. Och sen blev jag skickad till sjuksyster av henne för att kolla vad jag skulle kunna göra och inte nu när jag är tillbaka och ändå inte är helt återställd. Så nu får jag typ inte göra något så när vi har vakt vecka får jag bara vara i vakten typ, vilket kan vara skönt på ett sätt men det blir långtråkigt i längden haha:P

Idag fick jag lite sovmorgon, sen satt jag 1 och en halv timme i vakten innan lunchen och sen åkte jag och Wallin till ösmo och köpte godis m.m till dom som ville ha.

Och nu sitter jag i vakten och har tagit in min laptop så jag kan sitta på internet lite och hålla kontakt med omvärlden ändå. Ska sitta 6 timmar i rad varav 4 timmar ska jag sitta helt själv för alla andra har övning i berget. Slutar klockan 23 och då kommer jag nog gå och sova på engång tror jag haha, men får se vad jag gör:P

Imorgon kommer väl dagen se likadan ut skulle jag tro men kommer nog skriva mer om det imorgon om jag får någon tid över för att sitta vid datorn:)

Hoppas att ni alla har en bra helg iaf:)



2008-01-26 @ 19:35:23
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emelie

uppdatera:)

2008-01-27 @ 20:26:33
URL: http://ungmamma15.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n