Helgen+Början av veckan.

Ja det har inte hänt så mycket i helgen eller i veckan än egentligen, jag har mest tagit det lungt faktiskt.
Men igår var jag med Tessan nästan hela dagen, vi såg på film, var på bio och hon fick sin julklapp. =) Jag läste en kommentar i Emelies blogg att den personen undrar hur Emelie kunde tillåta mig vara med mitt ex någon dag efter att jag varit med henne.. ja för det första, Emelie är inte min tjej?.. så varför skulle hon inte tillåta det.. och för det andra, jag och Therese är bra vänner och ja man kan vara vänner även fast man varit tillsammans tidigare!
Vi såg på Ducktales hemma hos mig då vi inte hittade någon annan film, för jag gillar filmer hon inte gillar och tvärtom:P
Sen sa hon att hon ville gå på bio(ett antal ggr:P) så vi satte oss och kollade vad som går på bio nu och bestämmde oss för att gå och se på Good Luck Chuck, den var rolig men jävligt överdriven vissa gånger om jag får säga mitt..

Och jag var även på bio med Emelie i Lördags=) Vi gick runt lite på stan först och kollade vad som gick på bio och vi bestämde oss för att se Bee Movie (eller jag bestämde en film som jag visste att hon ville se för hon vägrar bestämma sånt:P). Den var hur rolig som helst:D Mycket bättre än vad jag trodde att den skulle vara iaf haha:)
Efter bion så gick vi runt lite på Åhléns och kollade efter vantar m.m då hon måste köpa nya tydligen, men vi hittade inga där då dom inte hade såna som hon ville ha:O (Kräsen man kan vara haha:O)
Efter det åkte vi runt lite överallt i stockholm och pratade en hel del faktiskt och innan vi skulle åka hem så gick vi på Mcdonalds och käkade lite=)

Sen mer än det har jag inte gjort något vettigt över huvudtaget i helgen och början av veckan.

Var på SÖS idag och röntgade lungan igen och det verkar gå åt rätt håll iaf då jag fick åka hem nästan direkt efter röntgenbilderna hade tagits:)



2008-01-08 @ 11:05:02
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: emmie

lämna emelie ifred och låt henne och anderas leva sitt liv. du är patetisk som vill ha något du inte kan få.

2008-01-08 @ 13:31:18
Postat av: annie

är det emelie som är mamma till wilma som du snackar om i dina bloggar eller en annan emelie? tycker nästan lite synd om granis och hoppas allt allt är bra mellan honom och emelie, ha den bra dag :)

2008-01-08 @ 14:21:04
Postat av: Therese

haha,.. omee. jag kan visst stava (A) ;) haha..

2008-01-08 @ 14:34:08
URL: http://Theresemansson.blogg.se
Postat av: Amanda

haha, patetiskt att folk lägger sig i vad du o hon gör egentligen. jag känner mig lagom patetisk bara jag kommenterar något emot det men jag kan verkligen inte låta bli.
aldrig hört talas om kompisar? hoppas att ni inte tar åt er av dessa töntar.

2008-01-13 @ 17:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n