Helgen

I fredags åkte jag från mamma på kvällen och åkte hem till Tessan, vi kollade lite på tv med hennes föräldrar och sen gick vi in på hennes rum och kollade på tv'n där istället för jag tycker inte om lets dance så mycket.
Vi var trötta båda två så vi la oss vid 12 tiden men precis när klockan var 12 så började folk skicka sms för att säga grattis till tessan som fyllde 18. Så vi somnade strax efter 12 någongång eller iaf jag.

På lördagen vaknade vi vid halv 8 och satte oss vid datorn då vi inte visste vad vi skulle göra för ingen av oss kunde sova längre och det finns inte mycket att göra så tidigt på morgonen.
Thomas(Tessans bror) och hans kompis Emelie från Borås kom tidigt på eftermiddagen för att vara med och fira tessan med familjen, alla dom övriga som skulle komma kom mellan 2-4 på eftermiddagen så vi fikade med dom och hade det trevligt.
Vid halv sju så gick vi ner på stan för att möta Tessans kompis Cilla för hon skulle med hem till Sofie (Tessans brors bästa kompis) för att dricka lite, och köra sing star innan vi gick ut på krogen senare på kvällen. Det var hur kul som helst men jag som avskyr att sjunga totalvägrade men efter att jag hade druckit lite och dom tjata hela tiden så gav jag med mig, det gick väl sisådär, haha.. Finns ju en anledning till att jag aldrig kör såna spel eller sjunger IRL:P Jag har scenskräck och dessutom mikrofonskräck så det är inte så lätt att sjunga bara sådär, hatar när andra hör;) Men jag fick iaf bättre poäng än vad jag trodde att jag skulle få haha:D Var inte den lättaste låten att sjunga med till heller då jag inte kunde mycket på den låten:P
Vi gick ut på krogen vid 10 tiden ungefär, när vi kom dit så kom det massa folk som ville säga grattis till Tessan m.m det blev en rolig kväll och vi träffa massa roligt folk också:)
Efter krogen gick vi och käkade kebab på en av alla kebabställen i södertälje, var hur gott som helst=)
Sen pratade jag och Tessan lite med Thomas och Emelie innan vi gick hem till henne för att sova, vi kom hem ca 03.15 och jag somnade på direkten.

På söndagen vaknade jag vid 10 ungefär och var hur torr i halsen som helst och vaknade för att dricka vatten men fick inte gå och sova igen då frukosten var klar typ sammtidigt. Jag och tessan gjorde inte så mycket mer efter frukosten vi satt bara vid datorn och tog det lungt och vid 12 tiden åkte jag från södertälje till stockholm för att träffa Emelie, vi gick hem till mig och kollade på en film och sen var det dags för henne att åka hem igen. Vi hann inte göra så mycket mer då vi träffades så sent på dagen som det ändå blev och hon skulle hem till Andreas och Wilma så hon kunde inte stanna allt för länge.
Efter att jag åkt med henne till Centralen och lämnade henne så käkade jag på Burger King innan jag åkte hem, när jag kom hem så hann jag bara leta fram mina inneskor och innebandyklubbor innan jag var tvungen att gå på träning.
Första gången på flera månader som jag körde innebandy så det var kul, men jag kunde inte springa så mycket då det blev jobbigt med lungan. Så det blev bara korta stunder jag var med, vilade mer än vad jag körde känns det som iaf. Men var skönt att få göra något igen efter allt som hänt. Så får se om jag klarar av att komma tillbaka till lumpen och kunna göra allt eller om det blir någon nersatt arbetsförmåga då jag fortfarande känner av problemen med lungan ibland. Men det borde bli helt bra igen snart förhoppningsvis:) Ska iaf vara tillbaka i lumpen på fredag.

Måndag, Ja idag har det inte hänt något alls, sov bort typ hela dagen och sen ville pappa ha sällskap när han åkte till hörselmottagningen för att testa ut en hörapparat då han har nedsatt hörsel och tinitus på ena örat. Efter att vi varit där så gick vi till pappas frisör då han skulle klippa sig och sen åkte vi hem efter det.
Resten av kvällen kommer jag nog bara att sitta vid datorn och tråka ser det ut som.


Ska försöka bli bättre med uppdateringarna och när jag har köpt ny mobil sen så ska jag även lägga upp bilder lite oftare:)

Om det är något ni undrar över är det bara att fråga, svarar på allt jag kan.=)



2008-01-21 @ 18:33:04
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofie

Inte visste jag att du hade en blogg :P
Haha. Tack, det var snällt. Jag är ganska snäll egentligen, men jag använder sarkasmen för att skydda mig.
O va? Det var juh ni som gick! Ni drog till TK, sen åkte jag hem :P

2008-01-21 @ 19:16:05
URL: http://click.blogg.se
Postat av: Therese

Bra uppdareting vännen ! :) Jag hade också det trevligt när vi firade min födelsedag ! :)
tack för att du följde med. Vi ses och hörs.. ta det lugnt med lungan nu ett tag.

2008-01-21 @ 20:25:04
URL: http://theresemansson.blogg.se
Postat av: Therese

Christoffer, läste det du kommenterat i thomas blogg. Det kommer visst hända igen!! att du sjunger singstar!! :D det ska banne mig jag se till! ;)

2008-01-21 @ 22:15:00
URL: http://theresemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n