En Tisdag

Ja och så var det tisdag nu också, vad fan ska man hitta på idag då? Dagarna har gått för fort nu på slutet av månaden, det är inte så kul med tanke på hur sega dagarna är när man är tillbaka i lumpen och sitter i den där förbannade vaktkuren hela dagarna. Men får försöka göra något kul dom sista dagarna i frihet, men vad ska man göra? Istället för att vara så negativ får jag försöka göra det bästa av alla dagarna och ta en dag i taget helt enkelt.

Idag har jag bara hunnit vakna och sitta lite vid datorn då jag inte orkar gå upp ur sängen ännu, skönt att man har sin laptop ibland iaf:) Så slipper man gå så långt varje gång och så måste man inte sitta upp hela tiden då heller;)
Har inte varit många inne att prata med idag, men Sofie har iaf hållt mig sällskap då hon verkar ha det lika roligt som jag då hon är hemma och är sjuk, stackarn:(

Men åter till det förbannade problemet, vad ska jag hitta på idag? Finns det någon som har något roligt förslag är jag tacksam, annars får jag försöka få tag på någon som inte har något bättre för sig, och se om den personen vill hitta på något som inte är lika tråkigt som att bara sitta här och ruttna bort. Största problemet är dock att alla jag fortfarande har kontakt med bor överallt utom nära mig:P

Skriver mer om min dag senare. (Så får ni se om jag hittade på något eller om jag tråkade sönder hela dagen.. igen.. :P)  



2008-01-22 @ 13:28:30
Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n