För jag har tråkigt här hemma

Öppna din sms-inkorg. Tryck uppåt fem gånger. Öppna sms:et och läs, detta är svaret på första frågan.
Gör likadant med resterande frågor.

Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
Hur mår du själv? Och vad gör du? <3<3<3<3<3<3<3<3
Vad gillar folk bäst hos dig?
Sluta nu:(<3<3<3
Vilken raggningsreplik faller du för?
Vad hemsk jag är!
Vad var det första du sa imorse?
Är vid datorn bara så du vet:)<3
Vad är det sista du kommer säga innan du dör?

Nej är inte så kul heller:P Hihi. Okej vad kul:) Ja du vet att du alltid får komma<3 bara att säga till innan:) Kommer iaf bara att vara hemma. Älskar dig<3
Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Jag älskar dig också!<3
Så vad säger du under förspel?

Hihi Ja<3<3<3<3<3
Och efteråt?
Haha gjorde jag ju:) söt du är<3 älskar dig<3
Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
Lycka till med livet och ta det lugnt med min älskling. Ha det bra med er två
Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
Ja det var det väll:P haha. Jaha okej:O Synd haha. Vill ju dit:P haha.- Älskar dig<3
Vad sjunger ditt favoritband om?
Typ trött och ont i munnen haha. Men ska väll ut och gp en stund och se om hon blir lugnare haha. Ja men annars får vi göra något annat haha. Älskar dig<3



2008-08-07 @ 03:05:53
Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n