Torsdag

Idag när jag vaknade hade jag ganska ont i ryggen och tänkte att jag skulle ligga kvar i sängen med datorn i knät istället, men efter ett par timmar bestämmde jag mig för att byta till den andra datorn så jag får sitta upp ett litet tag. Idag vet jag inte vad som händer riktigt, Emelie hörde av sig tidigare och dom hade det varmt och skönt där nere:) Ligger och solar och badar en massa och har trevligt:) Och vädret här hemma har fortfarande inte blivit så mycket bättre tyvärr, så jag funderar på att städa lite i mitt rum för att ha något att göra en dag som denna. Tack för filmförslagen jag har fått, ska kolla lite om filmerna sen på imdb:) Kom gärna med fler förslag om ni vill, då man aldrig kan se för många filmer;) Nästa vecka ska jag kanske gå på match igen med Jimmy, det blir matchen mot Rosenborg isf:) Kan bli sjukt kul:D Hoppas dom vinner bara;)

Har suttit på msn och pratat en massa idag igen med i princip samma personer som igår kväll:) Trevligt att ha lite folk att prata med, synd att det är så långt till dom flesta så man inte kan göra något istället för att sitta här och glo;) Men det kommer fler dagar som sagt, haha:)

Berätta lite om vad ni har gjort idag, samt vad ni har för planer inför kvällen:)


<3



2008-08-07 @ 16:38:57
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Annie

duktigt att flytta dig så du sitter istället. haha. maten då? haha.



svar: jo jag vet, dagens uppdatering kommer när jag vet vad jag ska skriva ^^ haha.

2008-08-07 @ 16:47:32
URL: http://jooc.blogg.se/
Postat av: Annie

vem har uppdaterat mest senaste halvtimmen (A)?

2008-08-07 @ 17:15:39
URL: http://jooc.blogg.se/
Postat av: Annie

ja men jag vet inte hur jag ska skriva allt (A) ;)

2008-08-07 @ 17:38:05
URL: http://jooc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n