Torsdag

Vaknade till första gången vid 7 tiden imorse när Emelies klocka ringde, men jag somnade typ lika fort igen. När hon hade duschat klart och sånt, så vaknade jag till igen och då var klockan 8 och hon satte sig vid datorn och skrev lite blogg och jag tänkte att jag lika gärna kunde gå upp då jag inte kunde somna om. Men låg i sängen och kramades lite med Emelie innan jag gick upp och gjorde mig i ordning jag också. Sen dess har jag bara suttit här och testat mig fram med koder till bloggen och när jag var klar med det, så körde jag lite CS för att få tiden att gå. Det gick såklart inte bra någonstans så jag blev bara förbannad tillslut:P Men nu är det snart dags att gå till Bussen och börja åka ändå:) Första riktiga intervjun jag är på, då jag fick mitt förra jobb via en vän. Och när jag jobbat innan har det varit samma sak, det är bra när man kan få hjälp av vänner och sånt:) Men denna gång är det tack vare mig själv och det resulterade i en intervju iaf:) Och det känns bra, men lite läskigt på samma gång, då jag är en ganska "blyg" person vid vissa tillfällen. Men det ska nog gå bra hoppas jag:D

Vet inte riktigt när Emelie slutar, men hon och jag ska väl försöka hitta på något mysigt idag med henne iaf:)

Vad har ni för planer för dagen då?



2008-08-21 @ 11:59:03
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Hanna

Gör du inget annat än hänger hos Emelie? Du kan ju faktiskt ha ett liv även fast du har flickvän..

2008-08-21 @ 17:57:31
Postat av: Anonym

hur gickde på intervjun?=)

2008-08-21 @ 19:27:52
URL: http://havetolive.blogg.se/
Postat av: K

då håller jag en stor tumme för dig :D alltid skönt med jobb, för då kan du ju köpa rosor till flickan din :P

2008-08-21 @ 21:29:24
URL: http://havetolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n