Torsdag

Denna vecka har gått otroligt fort:O Dagarna flyger iväg, känns som att man inte hinner med något ens. Men det är väl bra att det går fort, det betyder att man har ganska kul ändå:) Jag har inte gjort något vettigt alls idag, tänkte gå ut och gå men det blev inget av det, och Emelie är ganska så trött efter skolan så hon orkar inte gå ut och gå idag heller. Plus att det är så sjukt kallt ute, eller ja det är inte så varmt inne i mitt rum heller för den delen.
Vi ska fika om ett litet tag, då jag har kokat te vatten och sånt. Och så ska vi äta skorpor eller något till, gott att doppa iaf;) Sen vad vi hittar på ikväll återstår att se, blir oftast inte något speciellt då hon är så trött efter skolan. Så vi brukar bara titta på film och ha det mysigt:) Det är skoj det med så:D

Glöm inte att jag ställa frågor i min frågestund om det är något ni undrar över och vill ha svar på!




2008-08-28 @ 16:44:41
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

är ni förlovade fortfarande eller inte?

2008-08-28 @ 17:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n