Torsdag

Igår kom Emelie hem och jag åkte hem till henne på kvällen:) När jag kom så var hon ganska så trött så vi gjorde inte så mycket innan det var dags att sova, då jag kom väldigt sent också.

Idag vaknade jag vid 7 och kollade på Emelies mobil vad klockan var och hennes klocka visade 8 så jag tänkte att jag lika gärna kunde gå upp då vi skulle upp vid 9, såg sen att den inte gick efter svensk tid:O Men då var jag för pigg för att kunna sova igen. Efter 10 någongång så åkte vi in till Liljeholmen och gick runt lite där i parken och så, Emelie skulle till vårdcentralen vid två tiden och fixa sitt salmonela(Stavning?)prov, så vi gick runt där och försökte få tiden att gå. Vi var i fruktparken och lekte lite med Wilma också, vilket hon givetvis tyckte var hur kul som helst:)  Sen efter att vi hade lekt klart där så var Wilma ganska trött, så vi tog det mest lugnt och tillslut så somnade hon i vagnen när vi var på vårdcentralen. Mer har vi inte hunnit göra idag ännu.

Jag och Jimmy ska snart börja röra oss mot Råsunda då vi ska på Djurgård´s matchen idag:D Ska bli hur kul som helst, hoppas på bra resultat också;) Sen när vi kommer tillbaka så ska jag väl hitta på något med Emelie om hon inte är allt för trött såklart.

Vad har ni gjort idag då?



2008-08-14 @ 16:33:25
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

bara suttit hemma och ruttnat.. =/

2008-08-14 @ 17:41:53
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Amanda

sarmonella, heter det :)

2008-08-14 @ 21:28:41
Postat av: Nikki

Vaknat än så länge... var tänkt att jag skulle åka iväg till en polare men blev inte så, va uppe till halv 6. Så blir filmkväll sen :)

2008-08-15 @ 10:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n